2013. április 12., péntek

Még mindig tart a Futótűz forgatása !!

Egyrészről ez abból is következik, hogy a Lionsgate még mindig nem jelentette be a forgatás végét, pedig ugye az elejét bejelentette (szeptember 10-én, vagyis immáron kicsit több, mint 8(!!) hónapja). 

Nyilván, ha csak a fentiekről lenne szó, azért nem írnék külön bejegyzést, ám megjelent egy felhívás, amelyben statisztákat keresnek Atlantából és környékéről a Futótűz valamely jelenetének újraforgatása céljából. Ez amúgy jól kikövetkeztethető az e-mailcímből, amelyre a jelentkezéseket várják (IdiomReshootsATL@gmail.com), hiszen a Futótűz munkacíme az Idiom, az újraforgatás és az Atlanta is elég konkrétan kivehető. 

Annyit tudni még a felhívásról, hogy 18-35 közötti fiatalokat keresnek, bármilyen etnikai hovatartozásút, és bármilyen neműt. Azonban azt, hogy hol és mit forgatnak - nyilván - sűrű homály fedi.
Remélem, lassan vége a forgatásnak...

2 megjegyzés:

  1. Hajaj. Ez most meglepett. O_o
    De nem baj, én türelmes vagyok ha a végeredmény jó lesz. :)
    Azért kíváncsi vagyok melyik jelenetet kell újraforgatni.

    VálaszTörlés
  2. Egyébként engem nem zavar, hogy még forgatnak mivel attól nem fogjuk látni a filmet ( Sajnos)...

    VálaszTörlés