2013. április 1., hétfő

Álhír! A Lionsgate bejelentette, hogy egy Alkonyat-Éhezők Viadala crossover-sorozatot készítenek

A Lionsgate váratlan lépésre szánta el magát, de ezzel nagy örömet okoz majd azoknak, akik mindkét sorozatot kedvelik. :) A Lionsgate ugyanis bejelentette, hogy egy olyan TV-sorozatot gyártanak őszig, amelyben mind az Alkonyat, mind az Éhezők Viadala szereplői [közül] láthatóak [lesznek páran]. A film a CW csatornán fog megjelenni ősszel, és a megjelenést úgy időzítik, hogy egybeessen a Futótűz mozis megjelenési időpontjával. Húúú, remélem, valamilyen formában hozzánk is eljut, én nagyon megnézném :D
Na, de itt a hivatalos sajtóközlemény:

Mióta a Lionsgate és a Summit összeolvadt, izgatottan kerestük a lehetőséget, hogy közös produkciót készíthessünk az Alkonyatból és az Éhezők Viadalából. Most pedig örömmel jelentjük be, hogy megtettük a következő lépést, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a két sorozat rajongótáborát. Ősszel a CW csatornáján debütál egy izgalmas új sorozat, amelynek címe: Az Éhezők Viadala: Új Világosság. Ha valaha is kíváncsi voltál arra, hogy Katniss beleszeret-e Edwardba, vagy hogy Jacob és Bella hogyan boldogulnának egy Arénában, most itt a lehetőség, hogy választ kapj kérdésidre. Mindkét sorozat főszereplői leszerződtek már erre a nagyszabású mini hibrid sorozatra. Nagyon izgatottak vagyunk a projekt miatt, és reméljük, hogy ezzel mindkét rajongótábornak örömet okozunk majd.
Forrás: Lionsgate MyHungerGames

Mit gondoltok?
Renesmee és Prim meg fogja érteni egymást? És vajon kit láthatunk majd többet félmeztelen felsőtesttel: Sam Claflint, Taylor Lautnert esetleg Liam Hemsworth-t??

22 megjegyzés:

  1. Ez csak április elseji tréfa ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretném leszólni az alkonyatot, nem zavar, meg minden, de szeretném ha az éhezők viadalának nem menne el a jó híre.... ne vegyétek ez semmilyen sértésnek. így szerintem... elfogják könyvelni azok szemében akik eddig am ásik sorozatot nem kedvelték.

      Törlés
    2. Hidd el, hogy lassacskán az Éhezők Viadala renoméja is romlani fog. Egyenesen arányosan a népszerűségének növekedésével. Mondjuk engem ez jéghidegen hagy. Nagyon nem érdekel, ki mit gondol róla, amíg nekem tetszik...

      Törlés
  2. Jajj, ne már! Ha ez nem áprilisi tréfa, akkor megeszem a kalapom. :/

    VálaszTörlés
  3. Mi?Legyen áprilisi tréfa,legyen áprilisi tréfa...
    Nem szeretném leszólni az Alkonyatot ,de remélem nem igaz.Edward és Katniss? Na ,ne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek.!
      Bár én kiváncsi lennék, hogy Bella meddig bírja az arénában...

      Törlés
    2. Háát ,vámpírként szerintem kitartó lenne.
      Örülök ,hogy csak tréfa.

      Törlés
    3. Ne vegyétek már ilyen komolyan magatokat, csajok :D

      Törlés
    4. Egyébként nagyon ötletes volt ,nekem ilyen eszembe sem jutott volna :D

      Törlés
    5. Egyébként nagyon ötletes volt ,nekem ilyen eszembe sem jutott volna :D

      Törlés
  4. Egész nap egy ilyen kaliberű hírre vártam ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valaki, aki nem hagyta el a humérzékét :)
      Én is amúgy. Csak az időeltolódás miatt nem volt egyszerű, én meg nem vagyok elég kreatív ehhez. A következőben kitettem a tavalyi hírt, mert akkor leszedtem, hogy ne legyen álhír az oldalon.

      Törlés
    2. Én már reggel az egyik F1-es oldalon belebotlottam egy fake hírbe, így onnantól kezdve mindenféle hírt kacsának tituláltam, ami egy kicsit is gyanús :D Az meg, hogy Húsvéttal esett egy napra pláne nem kelt gyanút sok emberben, szinte mindenki azzal van elfoglalva :D

      Törlés
    3. Én a Google szimaton röhögtem nagyon, amikor rájöttem, hogy az mi :D

      Törlés
    4. Engem az konkrétan lefárasztott :D

      Törlés
    5. Jézusom ennyi sötét is csak én lehetek....:D köszi hogy felvilágosítottatok,hogy a google szimat csak áprilisi tréfa..:D
      én fél délután szagolgattam a monitort...o.O xD

      Törlés
  5. Mellesleg én megnéznék egy olyan vidalat,ahol Bella és Cullenék vesznek részt...:D egymás fejét meg kezét tépnék ki egy-egy nagyvad véréért :DD

    VálaszTörlés
  6. Elképzelve ezt a fúziót...hát még viccnek is rossz, annyira más a kettő :D
    Bár a CW képes lenne megcsinálni szerintem:)

    VálaszTörlés
  7. De jót nevettem ezen. XD Szerintem, biztos ami biztos, minden jó pasi vegye le az ingét a jelenetek legalább 30%-ban. XDD

    VálaszTörlés
  8. http://www.youtube.com/watch?v=eqq1TYOg_p8 szintén Mainstay Production (bocsi ha már volt, én nem találtam az oldalon)

    VálaszTörlés