2013. április 3., szerda

Hivatalos! A Futótűz előzetesét április 14-én láthatjuk

... ahogyan arra számítani lehetett, az MTV Movie Awards-on.
Az előzetest Liam Hemsworth fogja felkonferálni és 2 és fél perces lesz :)))



UPDATE: Amúgy az előzetessel kapcsolatosan egy új oldalt is indít a film gyártó stúdiója, a Lionsgate, ahol majd az előzetes is megtekinthető lesz. Visszaszámlálás is van rajta, amely, ha jól nézem épp 14-én éjfélkor ér a nullához. http://www.thehungergamesexplorer.com/

Mondjuk személy szerint kicsit úgy érzem, a Lionsgate nem igazán tud mit kezdeni a milliónyi oldalával, de hátha egyszer ráéreznek a tutira :) Én meg egyszer összeszedem a hivatalos oldalakat, hogy követni bírjuk őket egyáltalán :)

21 megjegyzés:

  1. Áúúúáááááááááááá ettől a két másodpercnyi anyagtól is képes vagyok átkapcsolni fanboy (ilyen van?) üzemmódba. :DDD

    VálaszTörlés
  2. ÁÁ na végre..:D mostantól számolom a napokat...:D

    VálaszTörlés
  3. toby.. én is így vagyok vele :D komolyan, ettől a 2 mp-től :D

    VálaszTörlés
  4. Hú de jó már nagyon vártam, igazatok volt tényleg ápr. 14-e körül lesz. :)

    VálaszTörlés
  5. Awhawhawhawhawh :D Yeeees :D
    Fangirl üzemmód megvan :) 2,5 perc!!!! El sem hiszem :D Komolyan egy 1 vagy 1,5 perc körülinek is örültem volna, de ez awh :DDD
    Okay, a trailer bemutatása után szerintem még összefüggéstelenebbül fogok itt hebegni-habogni XD
    Amúgy a végén csak nekem tűnik Jen haja túl sötétnek? :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel Katnissnek fekete a haja szerintem okés Jen hajszíne.:)

      Törlés
    2. Katniss barna

      Törlés
    3. "Gale előveszi a kését és felszeli a kenyeret. Külseje alapján akár a bátyám is lehetne. Egyenes fekete haja van, olajbarna bőre, még a szemünk is ugyanolyan szürke."
      ...
      :)

      Törlés
    4. Oké, de ha az első filmben már barna volt, ráadásul nem is a legsötétebb fajtából, akkor igazán maradhattak volna annál a színnél. Bár most én is úgy vagyok, mint még néhányan, hogy nem izgat a hajszíne. :D

      Törlés
  6. Juuuuuj már naaagyon várom.*-*El sem hiszem, hogy végre látunk valamit.

    VálaszTörlés
  7. Ez a néhány másodperc is :D:D az első mozgó pillanatok :):) most adok hálát, hogy felvette a szolgáltatónk a kínálatába az MTV-t :))és csak 11 nap:))
    amúgy szerintem is kicsit sötét, szinte már fekete, én ezt a forgatási képeken is figyeltem már. De most ez se tud érdekelni :)

    VálaszTörlés
  8. Ááá! már annyira, de annyira várom *-* :)) már csak 11 Nap!.:D

    VálaszTörlés
  9. júúúúúúúúúúúúúúúúúúj de várom :D még 11 nap <3

    VálaszTörlés
  10. Hosszú 11 nap vár ránk:D imádom:)

    VálaszTörlés
  11. Hurrá! Mondjuk engem most így meglepetésként ért, hogy ilyen korán két és fél perc... meg valahogy Jen haja sem tud most zavarni, ahhoz jelen pillanatban túlságosan fel vagyok dobva!;))

    VálaszTörlés
  12. Juhúú! Én (is) csak egy 1-1,5 percesre számítottam úgyhogy ez most duplán hurrá!!

    VálaszTörlés
  13. Hmm. A videóban azt mondja a csávó, hogy 14-én a teaser trailer-t kapjuk meg. Az nem szokott ilyen hosszú lenni. De adj'sten, hogy ne legyen igazam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bánt, hogy ismét akad, aki megkérdőjelezi az általam hozott infókat, de akkor bemásolom a hivatalos sajtóközlemény ide vonatkozó részletét:

      "MTV TO EXCLUSIVELY WORLD PREMIERE
      THE HIGHLY ANTICIPATED TEASER TRAILER
      FOR LIONSGATE’S “THE HUNGER GAMES: CATCHING FIRE”
      DURING THE “2013 MTV MOVIE AWARDS” LIVE
      SUNDAY, APRIL 14 AT 9:00 P.M. ET/PT

      Film’s Star Liam Hemsworth Will Introduce 2 ½ Minutes of Not-to-Miss Footage

      Teaser Trailer to Debut Online at THEHUNGERGAMESEXPLORER.COM following the Show"

      Forrás: MTV Press
      http://mtvpress.com/press/release/mtv_to_premiere_the_hunger_games_catching_fire_teaser_trailer

      Törlés
    2. Hát,szerintem örüljünk,hogy már ilyenkor kapunk egy hosszabb előzetest. ..:) (mag ha HIVATALOS a forrás akkor mért kell kételkedni? :D )

      Törlés