2013. április 13., szombat

Hamarosan érkezik az utolsó jelenetfotó

Illetve nálunk reggel, mert mostanában kódolták ki az utolsó képet, vagyis most lehet elkezdeni Tweet-elgetni. Ami engem illet, nyilván nem várom meg, de amint kelek reggel, kiteszem :)
Aki pedig nem bírja reggelig, a HungerGamesExplorer és a HungerGames FB oldalain találhatja meg a képeket megjelenésük után. :)

UPDATE: Egyelőre nem látom az új képet se a kinti oldalakon, se a hivatalos FB-oson, az asztali gépemhez pedig csak később férek hozzá, ezt meg fagyasztja a HungerGamesExplorer, szóval még csak azt sem látom, hogy áll. Úgy sejtem, délután lesz csak belőle valami, ha a kintiek is felkelnek, de addig hozok mást :)
Ha pedig megszánna a gépem, és behozná a HungerGamesExplorert, akkor betenném, most hogy állunk...

Egyelőre még csak ennyi látszik (frissítve, 17:47):


10 megjegyzés:

  1. Na, lecserélték. A kis kockában még a Snow-os kép homályos verziója volt. Nem baj, örülök neki, hogy újat kapunk. :P

    VálaszTörlés
  2. az fb oldalon a plutarchos képnél egy csávó azt irta hogy collins lopta a hg-t a battle royaleról
    ugyan megnéztem a battle royalet és inkább nem fejezném ki a véleményem mert az nagyon puzséres lenne...
    az egyetlen ami hasonlit a kettoben hogy mindkettoben gyerekek harcolnak de a br az egy pusztitó alpáriság...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Loool, pont most írtam egy holnapi bejegyzést, amiben szó lesz erről... is. :)
      Amúgy azért az alapötlet kísértetiesen hasonló, abban azonban egyet értünk, hogy a BR-ben nagyon öncélú az öldöklés :(

      Törlés
  3. Válaszok
    1. sztem Katniss Effie Peeta lesz :)

      Törlés
    2. Én is!Szerintem a középső Effie ,aztán Peeta és Katniss a "tüzes ruhájukban".Én nem bánnám

      Törlés
    3. Nem lehet, hogy ez az interjúkor van, és a középső Katniss a fecsegőposzátás menyasszonyi ruhában?? Az estélyis meg Johanna?
      Vagy ez baromság? Én is csak találgatok...

      Törlés
    4. Hjaj,én megpróbáltam kitalálni a hátteret,de nem emlékeztet semmire.Talán a Győzelmi Körút?

      Törlés
    5. Hmmm, percről percre egyre jobb a képminőség, szerintem hamarosan kapunk valamit. Viszont az középen tényleg Effie, a haja legalábbis biztos nem barna. Egyre kíváncsibb vagyok :)

      Törlés
    6. Szerintem is Katniss-Effie-Peeta és most mehetnek Snow partijára, vagy valami ilyesmi.

      Törlés