2013. április 5., péntek

Futótűz előzetes: Amire az MTV számít

Az MTV összeszedte, hogy mit szeretnének látni a 10 (illetve most már 9) nap múlva látható Futótűz előzetesben:

5. Elsöprő erejű disztópikus látványvilágot
Francis Lawrence, a Futótűz rendezője híres arról, hogy egy egyszerű díszletet is szemet gyönyörködtetően mutasson meg, ami miatt már majd' meghalunk, hogy láthassuk, hogyan ábrázolja a körzeteket, a Kapitóliumot és Panem többi részét.

4. Lángoló divatvilágot
Mindenki, aki olvasta a könyveket, tudja, hogy az egyik legjobban várt jelmez a Futótűzben Katniss menyasszonyi ruhája, amely egy döntő pillanatokban lángok közepette változik át valami mássá.

3. Finnick Dögös Odairt
Hosszú hónapok hamis híresztelései, megalapozatlan pletykái és más egyéb idegesítő körülmények sorozata lengte körül az Éhezők Viadala legjóképűbb agglegényét, itt az idő, hogy megálljon a Ffutótűz, és végre egy igazi, mély pillantást vethessünk Sam Claflinre Finnickként. Ha lehet, leginkább meztelenül.

2. Egy pillantást az Arénára
Anélkül, hogy bármit is elárulnánk, el kell, hogy mondjuk, hogy nem lenne teljes az előzetes anélkül, hogy vethessünk egy pillantást a Nagy Mészárlás egyedi, halálos és különösen kegyetlen Arénájára.

És végül az első számú dolog, amit leginkább szeretnénk látni a Futótűz előzetesében...

1. Seneca Crane szakálla.
Philip Seymour Hoffman-on. Nem hagyhatják ki.
Forrás: MTV

Pedig szerintem de...

Ha viszont már itt tartunk, felvetem a kérdést, hogy Ti mire vagytok kíváncsiak, illetve mit látnátok szívesen az előzetesben? :)

10 megjegyzés:

  1. Én az arénára vagyok a legkíváncsibb. Már elképzeltem magamban! Remélem nem okoz majd csalódást az előzetes!!!
    De nagyon kíváncsi vagyok még Katnissék új házára is, hogy milyen Katniss családja gazdagon.
    És persze a menyasszonyi ruhák is nagyon fontosak!
    Én a viadal résztvevői közül Johannára vagyok a legkíváncsibb! :)

    VálaszTörlés
  2. Amint elolvastam a kérdésed, mintha a könyvvel vágtam volna fejbe, úgy értem, hogy annyi minden van amit szívesen látnék abba a szűkös 2 és fél percben, de ... engem az a pillanat érdekel, mikor Peeta bejelenti az intejrúknál, hogy Katniss terhes, és REMÉLEM azt az arckifejezést belevágják majd :D

    VálaszTörlés
  3. Ami engem illet, én mindennek örülni fogok, viszont nem szeretném, ha túl sokat lelőnének a mozis élményből :)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon kíváncsi lennék az Aréna kinézetére. Úgy madártávlatból :)
    Na jó, oké hogy nagyon jól néz ki a szakáll, de nem tudom, hogy mit szeretnek rajta ennyire.

    VálaszTörlés
  5. Ami szerintem tuti lesz:
    - a látványvilág
    - a Győzelmi körút (akár hosszabban)
    - Finnick :)
    - Aréna (csak pár villanás, nem hinném, hogy sokat látunk belőle, hiszen ez még az első előzetes lesz)
    - PSH Seneca szakáll nélkül (legalábbis remélem, a korábbi stillen sem volt)
    - Több Gale :)

    Ami szerintem nem:
    - Katniss "terhes"
    - az esküvői ruha (nem hinném, hogy már lelőnék)

    Na, de 14-én minden kiderül, és már nagyon várom :D

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek Ancsi. Ne mutassanak túl sokat: Aréna, de madártávlatból, esetleg az egyik körcikk közelről(pl Johanna ahogy menekül a véresőben). ezenkívül nincs különösebb kívánság, max tényleg csak egy fél Finnick mondat. Viszont a menyasszonyi ruhát nagyon-nagyon nem szeretném, ha akár egy előzetesben is lelőnék, és az erőtér felrobbantását se. Viszont a 2.5 perc-be meg bele kell valamit tenni, nem tudom.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem kicsit hasonlítani fog a felépítése az első rész előzetesére... Először egy kis nyugalom, boldogság, 12. körzetből egy picike, aztán jön a győzelmi körút, és mivel olyanok is vannak akik a filmet látták de nem olvasták a könyvet, valószínűleg belerakják ahogy Snow felolvassa, hogy mi lesz a Mészárláson, itt már felpörögnek az események, Aréna, Finnick, Peeta, Haymitch, Plutarch órája, stb...
    Én valami ilyesmire számítok... de akármi jó lenne már... Az is lehet, hogy az első előzetesben csak pár bevágott részlet lesz, hogy lehessen sejteni, hogy mi lesz a filmben, de azok, amiket leírtam/írtatok csak később... Majd meglátjuk

    VálaszTörlés
  8. Tudom, hogy régen olvastam a könyvet (majd most fogom megint) de nem tudom mi van Seneca szakállával! :( Valaki légyszi világosítson fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a Futótűzben semmi nincs Seneca szakállával.
      Itt arra utalnak, hogy az első filmben volt nagyon jellegzetes szakálla Senecának, és hogy olyanra számítanak Plutarch esetében is. Akihez koránál és karakterénél fogva ez nyilván nem illik, ráadásul láttunk már olyan stillt, ami szerint semmi extra nem lesz az ő szakállával.

      Szóval ez az egész csak az MTV kavarása.

      Törlés