2013. április 6., szombat

Éhezők Viadala Kihívás, 27. nap: Melyik a kedvenc jeleneted a Futótűzből?

Biztosan Ti is találkoztatok már a Facebookon a "Kihívás-sorozatok" egy-egy darabjaival, például a 30 napos dal-kihívással vagy 100 napos film-kihívással, stb. Ennek a mintájára készült a 30 (illetve 31) napos  Éhezők Viadala kihívás.

Egyébiránt az oldalsávba kikerült a rovat, aki utólag szeretne írni, egy kattintásra megkapja így az összes lefutott kérdést!
Örülök, hogy a rovat ilyen nagy népszerűségnek és érdeklődésnek örvend :)

Újabb kötet, újabb kedvenc jelenetek. Én megint egy Gale-est hozok, de cserébe, hozzáteszek még egyet :)

"Aztán felnéztem, és Gale ott állt előttem, alig három méterre. Engem nézett. Gondolkodás nélkül felugrottam, odaszaladtam hozzá, átöleltem, és valami egészen fura hangot adtam ki, ami leginkább a nevetés, a fuldoklás és a sírás keverékére emlékeztetett. Gale olyan erősen magához ölelt, hogy nem tudtam felnézni az arcára, és csak nagy sokára engedett el, ...
[...]
Aztán egyszer csak, pont amikor arról magyaráztam, hogy mi lenne, ha ezután én ellenőrizném a csapdákat, Gale megfogta az arcomat, és megcsókolt.
Teljesen váratlanul ért. Azt hihetnétek, hogy elég régóta ismertük már egymást Gale-lel, hogy eleget láttam beszélni, nevetni és morcoskodni ahhoz, hogy mindent tudjak a szájáról, amit tudni lehet. Azt viszont csak akkor tudtam meg, hogy milyen melegek az ajkai, amikor a számhoz préselte őket. És azt sem tudtam elképzelni, hogy a kezei – amelyekkel a legbonyolultabb csapdákat is könnyedén össze tudta szerelni – ilyen könnyedén foglyul ejthetnek engem."

Azért erről sem érdemes megfeledkezni:

"Már azelőtt meghallom a rágcsálást, hogy az illető odalépne mellém, és amint megfordulok, Finnick Odair hírhedt tengerzöld szemei közvetlen közelről merednek rám. Bekap egy kockacukrot, és nekitámaszkodik a lovamnak.
– Helló, Katniss! – Úgy köszön, mintha ezer éve ismernénk egymást, pedig soha nem találkoztunk.
– Helló, Finnick! – köszönök vissza, és próbálok lazának tűnni, pedig a közelsége igencsak feszélyez, főleg hogy a fickó gyakorlatilag tök pucér.
– Kockacukrot?
[...]
– Halálra ijesztesz ebben a szerkóban. Mi történt a cuki, csajos cuccaiddal? – kérdezi. És megnyalja az ajkát. Ezzel szokta megőrjíteni a rajongóit. Nekem viszont az öreg Cray jut róla eszembe, ahogy a nyálát csorgatva ajtót nyit egy szerencsétlen, fiatal, éhező nőnek.
– Kinőttem őket – felelem.
[...]
Peeta megáll mellettem, rajta is ugyanolyan ruha van, mint rajtam. -Mit akart tőled Finnick Odair? – kérdezi.
Megfordulok, a számat Peeta szájához közelítem, és Finnicket utánozva lesütöm a szememet. – Megkínált kockacukorral, és szerette volna megtudni a titkaimat – mondom csábító hangon."
A részletek Suzanne Collins: Futótűz című regényéből származnak.

De az a jelenet is felfér a dobogó harmadik fokára, amikor Katniss hazaér, miután majdnem kinn ragad az erdőben, és Prim meg Peeta szívatják a cuikorkával meg azzal, hogy most eltévedt-e vagy sem.
Mivel a közvélemény-kutatás alapján a Futótüzet szeretitek legjobban a három közül, biztosan sok kedvenc jelenetetek származik innen. Jöhet, hogy melyek ezek :)



13 megjegyzés:

  1. Igen nekem is az egyik amikor Peeta meg Prim szívatják Katnisst a cukorkával a másik meg amikor az interjúknál a volt győztesek megfogják egymás kezét :)

    VálaszTörlés
  2. Igen a cukros nekem is a kedvenceim között van.De azon is röhögtem egy jót,amikor Finnick-kel bekenték az arcukat és Peeta fölé hajolnak. :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Két kedvenc jelenetem van:
    az egyik amikor első nap az arénában Finnick és Katniss szövetséget kötnek,és felfedezik az arénát 4-en.
    A másik amikor Katniss felrobbantja az erőteret.

    VálaszTörlés
  5. én ügyesen leírtam már, hogy melyik könyvből melyiket szeretem az előző kihíváson :D tehát futótűz: peeta & katniss tengerparti láncátadós jelenet és kiképző kp katniss íjászkodása. de ancsi által írt finnickes részt is szeretem :)

    VálaszTörlés
  6. Itt is jó sok van :D
    - Kb. az összes Finnick-jelenet (egyszerűbb így összefoglalva :D )
    - Amikor Katniss hazaér
    - A korbácsolás utáni jelenetek, ahogy gondoskodnak Gale-ről
    - A "baba"
    - Tik-tak, tik-tak

    VálaszTörlés
  7. -Katniss interjúja-->fecsegőposzátává válás
    -Johanna vetkőzik a liftben :D
    -Harc a bőségszarunál, amikor a kis sziget elkezd forogni
    -Viadal végén a nagy akció, amit sokan mondtak a "melyik a kedvenc csatajeleneted" kérdésnél

    VálaszTörlés
  8. -Majdnem minden Finnickes jelenet, élén a kockacukrossal
    -A korbácsolás után, mikor Katniss vigyáz Gale-re
    -Amikor Johanna nekiesik Katniss-nek az Arénában:)
    -Wiress tik-takozása is jó
    -És nálam az első: mikor Peeta és katniss nézik Haymitch viadalát...és utána a párbeszéd:))

    VálaszTörlés
  9. 1. „-Na mi folyik odalent, Katniss? Összefogtak az emberek? Megesküdtek, hogy nem fogják bántani egymást? A fegyvereket pedig a tengerbe hajították, hogy így szegüljenek szembe a Kapitóliummal?-kérdezi Finnick gúnyosan.
    -Nem-mondom.
    -Nem-ismétli Finnick.-Mert ami történt, megtörtént. Ès akik most az arénában vannak, nem véletlenül lettek győztesek.-Egy pillanatig Peetát méregeti.-Kivéve talán őt.

    2. Amikor Katniss és Finnick felébresztik Peetát azzal a zöld „pakolással” az arcukon.

    3. „-Ezt ne csináld!-mondom.
    -Mit? Ne jöjjek fel, vagy ne maradjak lent?-kérdezi.
    -Ne gyere fel... Vagyis ne maradj lenn... Ne csináld egyiket se. Pancsolj csak, ès viselkedj rendesen-mondom-különben is, ha ilyen jól érzed magad, segíthetnél Peetának.

    VálaszTörlés
  10. 1. Amikor Johanna vetkőzik, Peeta vigyorog :D
    2. A fecsegős jelenet
    3. Amikor Finnick és Katniss megijeszti Peeta-t :D
    4. Katniss és Peeta jelenete a parton :)
    5. Amikor Katniss felrobbantja az erőteret

    VálaszTörlés
  11. 1. Amikor Gale megcsókolja Katniss-t.
    2. Az interjúnál amikor Peeta közli, hogy lesz baba.
    3. A tengerparton amikor Peeta odaadja Katniss-nek a medaliont.:))))))

    Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja meg még amikor Finnick (azt hiszem valahogy így volt) megkérdezte Katniss-t hogy bír így élni, és Katniss azt válaszolta, hogy nem nézek tükörbe.:)

      Törlés
  12. A tengerparti csókjelenet. Menthetetlenül a kedvencem marad.

    VálaszTörlés