2013. április 4., csütörtök

Akkor a chatről... utoljára

A chat azért került le, mert ezt a döntést hoztam. Alapvetően azért, mert volt néhány - nem túl bonyolult kérésem - amit nem sikerült betartani. Nem éreztem jól magam attól, ami a chatben zajlott: a szerverhibát jelző, nem létező oldalak, vagy éppen akárhonnan kiszivárgott képek linkelgetése, és ami az utóbbi időben elharapódzott: saját oldalaitok reklámozgatása. 

Egyrészt. Azt gondolom, rengeteg tartalom van az oldalon. Ha nem tetszene Nektek - sokaknak - nem járnátok vissza. Mégis mázsaszámra kapom, hogy mit kellene kiraknom. A fanmade dolgoktól, a már látott videókon keresztül, hamis - forrást nélkülöző - híreszteléseken át, sok minden ilyen van. Ez pedig az én oldalam, és mint ilyen, szeretem eldönteni, hogy mi kerül fel rá, és mi nem. És ez a legfőbb dolog, amit néhányan nem voltatok hajlandóak tudomásul venni. Szerintem gondoljon bele nyugodtan mindenki, főleg, akinek van oldala: mit szólnál hozzá, ha jó néhány - kvázi idegen - ember szeretné szabályozni, hogy mit tegyél ki rá? Nyilván azt, hogy majd Te tudod, mit szeretnél kitenni, és mit nem. És, hogy mindenki döntse el a saját oldalán, hogy mit tesz ki, és mit nem. Azt hiszem, nem meglepő, ha most én is így érzem. Talán azért gondoljátok, hogy nincs igazam, hogy - nem érezhetek így - mert olyan téma köré épül az oldal, amely sokakat érdekel.

Ugyanez a helyzet azzal kapcsolatban is, hogy mely oldalak linkjét teszem ki az oldalsávba, és melyeket nem. A fanficeket kitettem, bár gombamód kezdenek szaporodni. Azon kívül három másik oldal van kinn ajánlóban, akiket pedig szubjektív döntésem alapján tettem ki. Talán megvan a jogom, hogy döntéseket hozzak az oldallal kapcsolatban. Ehhez képest van olyan köztetek, aki megsértődött, amiért - az egyébként Éhezők Viadalával kevéssé foglalkozó - oldalát nem tettem ki, leveleivel több ízben zavart, a chat-ben pedig több néven szólt hozzá támadólag. Erre nekem semmi szükségem: szóval lejött a chat, a címére pedig szűrő került, ami automatikusan törli a leveleit. Egy ideig pedig a bejövő kommenteket is moderálom, főleg mert ma is van olyan, aki _csak_ azért írt, mert itt szeretné közzétenni a saját történetét. Indítsatok saját oldalt, küzdjetek meg az olvasottságotokért magatok. Aki ügyes, annak meglesz az eredménye.

Harmadrészt. Én sem örülök annak, hogy kicsit visszább kell vennem az interaktivitásból, de ha ez az ára annak, hogy nyugodtan szerkeszthessem az oldalt, akkor így teszek. Lehet engem kevésbé kedvelni emiatt, de azt gondolom, nem a kedvességem [haha] miatt jártok vissza, hanem az oldalon található tartalmak miatt. Ha meg valaki inkább nem jön, hát lelke rajta, ami azt illeti, amikor elkezdtem az oldalt, napi 15 oldalletöltésem volt. Márciusban viszont a tavaly márciusi brutálisan kiugró látogatottságot is sikerült jó 30%-kal felülmúlnotok, és kizártnak tartom, hogy a chaten múlt volna, sokkal inkább a karakterposztereken és egyéb tartalmakon múlt. Ezek pedig a jövőben is megtalálhatóak lesznek az oldalon! :)

Ui: Brigi! Küldd el még egyszer az e-mailcímed, azt kiteszem, hogy akit érdekel a történeted, ahhoz eljuthasson. Ennyit megtehetek. De utoljára.

8 megjegyzés:

  1. Igazat adok neked. Meg amúgy is, ha valaki hozzáakar szólni egy-egy témához, azt az aktuális bejegyzésnél is megteheti, kommentben.

    VálaszTörlés
  2. Igen,csak az a baj,hogy a chaten szerettem volna megkérdezni valakitől valamit,és így már nemtudom :( :( De mindegy,valahogy majd csak megoldom...

    VálaszTörlés
  3. Igazad van, tényleg nagyon elszabadult a chat mostanában. Visszateszed majd később, vagy végleges döntés? Csak mert bbogihoz hasonlóan néha bennem is felmerül egy kérdés, de nem akarok mindenféle nem odaillő kommenteket írogatni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nem tudom, Petra.
      Az biztos, hogy az előzetesig nem lesz kinn.

      Amúgy igen, lehetne normálisan használni a chat-et és sokan így is tesztek, ezért sajnálom azt, hogy mostanában nem örülök, hogy kinn van. Hogy páran nem célszerűen használják, és ha ezt jelzem, még nekem állnak feljebb. Ez az, amire nincs szükségem.

      Törlés
  4. Oké, akkor itt van még egyszer: bridgestory777@gmail.com
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Jujj, most elszégyelltem magam. :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem kell. Nyilván nem tehetsz róla, hogy így alakult.

      Törlés
  6. én ezt megértem, és tiszteletben is tartom, hogy nem szeretnéd hogy mások döntsék el hogy mi kerül ki és mi nem, viszont nem tudom, hogy nem hallottál róla vagy csak nem akarod kitenni hisz annyira nem kapcsolódik a THGhez
    szóval a lényeg: megjelenik a napos oldal könyv magyarul, és ha minden igaz, akk a filmplakát lesz a borítón, vagyis Jen is rajta lesz
    http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/matthew-quick-napos-oldal-6112

    VálaszTörlés