2013. március 25., hétfő

Sam Claflin már látta a Futótűz előzetesét

Tegnap este a Jameson Empire Awardson megkérdezték Sam Claflint a Futótűzzel kapcsolatban. A fickó nem elszólta magát?? :)


Mit láttál már?
Én még nem láttam... Jó, láttam az előzetest, talán... Talán, talán, erről nem kellene beszélnem. [nevet] Nagyon büszke vagyok rá. Ez egyike azoknak a dolgoknak, amit alig várok, hogy végre megoszthassam a világgal! Ez egy fantasztikus bravúr, Francis Lawrence valóban csodálatos rendező. Klassz, hogy az ő értelmezésében láthatjuk ezt a sorozatot.

Mit mondhatsz Finnickről?
Finnick egy nagyon összetett karakter. Akik olvasták a könyvet, tudják hogy vannak hullámhegyek és hullámvölgyek az életében. Nagyon szerelmes Annie Crestába - a lányba a körzetéből, aki megőrült. Bekerül a Viadalra, hogy megvédje Katnisst és a lány hírnevét! Nagyon nekem való szerep, én is ilyen jófiú típus vagyok.

9 megjegyzés:

  1. Hát akkor reméljük hamarosan ide is el fog érkezni az előzetes.:))))))) klau

    VálaszTörlés
  2. Haajj, legalább annyit mondhatott volna, hogy mikor jön az előzetes...

    VálaszTörlés
  3. Hát, így is túl sokat mondott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz... :D
      Amúgy Ancsi, szabad megkérdeznem, hogy mikor jön a következő kérdés? :)

      Törlés
    2. Jogos az érdeklődés. Nem tetszik a következő kérdés, valszeg azért húzódik, de még jön ma este, ha addig valami sokkal izgalmasabb elő nem kerül :) Csak előbb vacsizok ;)

      Törlés
  4. és azt kb. mikor lehet megtudni hogy mikor mutatják az előzetest ? :D

    VálaszTörlés
  5. hát, legnagyobb pechünkre nem úgy szólta el magát, hogy "láttam az előzetest, amit ti április x-edikén fogtok látni" :D :D

    VálaszTörlés
  6. Jujujuj, ezt nem kellett volna, most izgalomba jöttem. :D De akkor már remélhetőleg belátható időn belül lesznek az első mozgó anyagok a filmből.

    VálaszTörlés