2013. március 24., vasárnap

Két díj és néhány szereplő a Kids Choice Awards-on

Tegnap este tartották meg a Nickelodeon által szervezett Kids Choice Awards-ot, amelyen az Éhezők Viadala könyv- és filmváltozata, valamint Jennifer Lawrence kapott jelölést két kategórában is, amelyről korábban ITT olvashattatok

A díjátadón végül az Éhezők Viadala megnyerte a Legjobb Könyv és a Legjobb Film kategóriát, Jennifer Lawrence azonban mind a Legjobb Filmszínésznő, mind pedig a Legjobb Női Akcióhős cím megszerzésében alulmaradt, mindkétszer Kristen Stewarttal szemben.

A gálán négy Éhezők Viadala szereplő képviselte a sorozatot: Amandla Stenberg, Willow Shields, Alexander Ludwig, és a 9. körzet lány Kiválasztottját alakító Annie Thurman. Amandláról, Willowról és Alexanderről itt egy-egy bevonulós fotó:

Képek: Buzznet

 A díjat is ők vették át, erről is van egy remek képünk. Én még mindig bírom, ahogyan ez a nagydarab fickó a két kislány fölé magasodik :)

5 megjegyzés:

  1. most komolyan? miért szavazná meg valaki kristent ha meg lehet szavazni jen-t?
    jennifer ezerszer jobb!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pedig nyugodtan tiszteletben lehet tartani más véleményét is. Úgy tűnik, a fiatalabb korosztálynak Kristen a szimpatikusabb. Én kedvelem mindkettőjüket, mondjuk ez meg az én dolgom.

      De hogy örüljél, a nap során olvashatsz egy nagyon klassz cikket Jenniferről :)

      Törlés
  2. Hát szerintem sem érdemelte meg Kristen... :/ És ezt úgy mondom, hogy láttam az utolsó részt.

    Várom a cikket *-*

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is cuki ez a hármas így együtt... mintha egy medve kiscicákkal játszana. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont Willow Shield nem lesz egy nagyon apró lány...jól megnyúlt:)

      Törlés