2013. március 10., vasárnap

Karakterposzter gyűjtemény - Futótűz

Most, hogy előkerült az összes Futótűz karakterposzter, arra gondoltam, összegyűjtöm őket egy bejegyzésbe, és mellékelem a kicsit nagyobb méretű verziókat is, amelyeken talán a részletek is jobban kivehetőek.

Azonban előtte megmutatom a MyHungerGames által összevarázsolt képet, amelyen egyben szerepel az összes kiadott szereplő, és ami szerintem nagyon klassz lett :)


És ha már varázslat, akkor mutatok néhány gif-et is a témában:




A többi kép és a linkek a nagyobb méretűekhez a folytatásban.










Nagyobb méretű képek:
Effie (1383×2048)    Caesar (2000×2963)     Haymitch (1600×2370)     Cinna (1383×2048)

Katniss (1382×2048)     Beetee (4050×6000)     Johanna (4050×6000)

Peeta (1383×2048)     Gale (1383×2048)     Finnick (1342×2048)     Snow (1383×2048)

7 megjegyzés:

  1. bármilyen gond is van esetleg külön-külön így egyben nagyon jól néz ki, határozottan van egy érdekes hangulata :)

    VálaszTörlés
  2. lehet csak én vagyok lemaradva, most láttam meg meg a posztereken az IMAX logót, ezek szerint lesz imaxban, MO-n is vagy erről még nem lehet tudni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt tudni, hogy az Arénás részeket IMAX kamerával veszik fel.
      Kinn biztos lesz IMAX-ben, korlátozottan már az Éhezők Viadala is volt, itthon az nem, a Futótűzről pedig egyelőre semmit nem tudni. De lehet, lassan megkeresem ezügyben a forgalmazót...

      Törlés
  3. Köszi az összegyűjtést Ancsi. :)
    Tetszenek a "csoportképek" is.

    VálaszTörlés
  4. Valószínű lesz itthon is mert a sikeres filmekett itthon is szokták forgalmazni ebben a formátumban, ja meg azért is mert van benne IMAX kamerás jelenet, ami ritka még a nagy filmeknél is. Szóval van esély rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HÚÚ köszönöm az infókat, mostmár mégjobban egy aréna plázás premierre szeretnék kijutni és rem sikerül a tervem :)

      Törlés
  5. Nem tom hogy vagytok vele, de szerintem eszméletlen jók lettek a képek.:) Persze az elején (mint ahogy páran is írtátok) furcsa volt néhány szereplőnek a ruhája, de én már megszoktam és nagyon tetszik főleg így együtt:))))

    VálaszTörlés