2013. március 31., vasárnap

Éhezők Viadala Kihívás, 24. nap: A legkevésbé kedvelt mellékszereplőd

Biztosan Ti is találkoztatok már a Facebookon a "Kihívás-sorozatok" egy-egy darabjaival, például a 30 napos dal-kihívással vagy 100 napos film-kihívással, stb. Ennek a mintájára készült a 30 (illetve 31) napos  Éhezők Viadala kihívás.

Egyébiránt az oldalsávba kikerült a rovat, aki utólag szeretne írni, egy kattintásra megkapja így az összes lefutott kérdést!
Örülök, hogy a rovat ilyen nagy népszerűségnek és érdeklődésnek örvend :)


Lehet, hogy nem kellene mindig a kérdések minőségén pörögnöm, de ezzel megint az a bajom, hogy az elején a kedvelt és nem kedvelt karakterek között volt már hasonló kérdés, bár tagadhatatlan, hogy ott nem volt kiemelve, mellék- vagy főszereplőről van szó. Ha kifejezetten mellékszereplő(k)ről van szó, akkor én az előkészítő csapatot mondanám, akik mindvégig idegesítenek felszínes stílusukkal, önzőségükkel, butaságukkal. 

Ismét csak azzal tudlak vigasztalni Titeket, hogy ismét jobb kérdések következnek, szóval kitartás :)
Addig pedig jöhet, hogy mely mellékszereplőket kedvelitek legkevésbé :)

14 megjegyzés:

  1. Nekem Fulvia a Kiválasztottból az akit legkevésbé kedveltem.
    R.

    VálaszTörlés
  2. Coin és Fulvia mindenkin túltesznek, pedig az előkészítőkért sem rajongok.
    És Boldog Húsvétot mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nem emlékszem a nevére, de az a lány, a 12.ből, a kiválasztottban,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Delly? Nem biztos hogy ő de azt hiszem van egy ilyen nevű lány aki Peeta gyerekkori barátja :)

      Törlés
    2. Igen ő, köszi:)

      Törlés
  4. Plutarch. Nagyon nem bírom a stílusát. Kibírhatatlanul felszínes és önző, akit nem érdekelnek mások érzései. Igazi játékmester.

    VálaszTörlés
  5. Peeta szülei, főleg az anyja + az előkészítő csapatot sem bírtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az apja igazából jófejnek tűnt de az anyja tényleg megérdemelte a halált a bombázás alatt.
      de a bátyait sajnálom :(
      bocs ha rosszul írok nem rég száltam le a repülőröl és fáradt vagyok a gondolkozáshoz :)

      Törlés
  6. Talán Fulvia ,Coin és Snow(ők már szinte főszereplők),az előkészítő csapat.Mondjuk van amikor kedveltem őket.

    VálaszTörlés