2013. március 6., szerda

A Kapitólium meglepetése: Beetee portréja

Ahogyan azt sejtettük, Beetee portréja lett a következő. Fehér rózsával ő is:

Forrás: Ezt most a kinti rajongói oldalak tehették ki, nem egy mozis magazin, mint korábban :)

Na, kinek, hogy tetszik?

A következő karakterposzter ismét éjfélkor jelenik meg, valakiről, akire ez illik: "Ne hagyd, hogy bolondot csináljon belőled. Ravasz és furfangos."
Mondjuk a furfangos nem biztos, hogy megfelelő a cunning szóra magyarul, amelynek még alattomos, csalafinta, elragadó, csinos és számító is a jelentése. Már ezekből is sejthető, kiről van szó, de az eredeti szövegkörnyezetből az is kiderül, hogy nőnemű az illető.

A következő karakterposzter reggel érkezik :)

17 megjegyzés:

  1. Hát, nekem Beetee túlságosan Jeffrey Wright-os maradt :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is... :( De majd megszokom valahogy :D

      Törlés
  2. Szerintem nem rossz :) ja és a kövi Johanna sztem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rá tippelnék :) Róla se láttunk még semmit.
      És nem bánnám, ha reggelig még Peeta is megérkezne :)

      Törlés
    2. utána Finnicket is kérem mostmááár xD

      Törlés
  3. Szerintem is Johanna, és nagyon tetszik ez a kép :)

    VálaszTörlés
  4. Totál nem így képzeltem. :D Valahogy első ránézésre jámborabb fejet társítottam Beetehez, de majd akció közben kiderül, hogy játssza.

    Jaj, de jó lenne egy Johanna következő körben. :) Szerintem is ő lesz, így a szöveg alapján.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik a kép. Peeta is jó lenne tényleg, de azért Finnicket is elfogadnám.

    VálaszTörlés
  6. Hát, én csak azt tudom hozni, amit kapunk :)

    VálaszTörlés
  7. Még mindig nem vagyok kibékülve a színészválasztással, ezen felül viszont tetszik a kép.
    Johhannaa legyen Johannaa! :D

    VálaszTörlés
  8. Hát felemás...félúton Jeffrey Wright és Beetee között.
    viszont Johanna-t nagyon várom :D Kíváncsi vagyok még mindig, hogyan is alakították át Jena Malone-t :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, pont attól tartok, hogy sehogy :/
      Következtetve a forgatási képekből. De igen, reggel meglátjuk :)

      Törlés
    2. én is ezen izgulok (azért nem rágom tövig a körmöm :D ), hogy mégis milyen lesz Johanna. Szerintem ő lesz, az, aki a legkevésbé fog hasonlítani a fejemben elképzelt karakterre.

      Törlés
    3. Nekem rögtön ő ugrott be, amikor olvastam :)
      De, amit láttunk forgatási képeket, hát, nekem sem pont az volt(egyáltalán nem), amit kigondoltam.

      Törlés
  9. Szerintem Johanna lesz a következő, de majd meglátjuk...

    VálaszTörlés
  10. Nini, szerintem nagyon frankó! Nekem ez tetszik a legjobban. Tökéletes szerintem! Szerény, élére vasalt, géniusz.

    VálaszTörlés
  11. Szerintem is jó kép, nekem nagyon "Beete-es" :D

    VálaszTörlés