2013. február 28., csütörtök

Valami történik március 4-én

Remélem, elég bulváros a cím, mindenesetre kinyomoztam, hogy miből következtetnek páran arra, hogy március 4-én láthatjuk a Futótűz első előzetesét. Hogy viszont innentől ne hülyítsek senkit, leszögezem, hogy valami "meglepetés" várja a rajongókat jövő hétfőn, azonban szó sincs semmiféle előzetesről. Mondjuk az sem kizárt, de nem is valószínű.

Az egész akkor kezdődött, amikor a napokban kiderült, hogy megújul a Capitol Couture oldala. 
Ha emlékeztek rá, tavaly ez az oldal az Éhezők Viadala idején a Kapitóliumi divattal foglalkozó fiktív oldal volt, leginkább Effie-vel foglalkoztak, de ha jól rémlik, mindenféle divattal foglalkozó cikkeket is olvashattunk az oldalon, és talán először itt láthattunk egy rövid jelenetsort Effie-ről (amikor kiszáll a liftben a világos rózsaszín ruhácskájában és a először a lábát mutatja a kamera - most az oldalon meg nem keresem, de erről a képről van szó)

Az oldalon most ennyi látszik, a következő kép és rajta a felirat, hogy belépési kódra van szükség.


A Hungergames DWTC egyik szerkesztője amúgy megfejtette a kódot: amikor az oldalra lépünk, mindenféle "csíkok vibrálnak", és állítólag ezeket kell követni, és így beléphetünk az oldalra. A dolog amúgy mobilalkalmazásokon működik, asztali gépeken nem.

Amikor azonban sikerül belépni az oldalra, egy antik széket látunk, amely a CapitolCouture - mindeddig üres, illetve ezt az egy széket ábrázoló képet tartalmazó - Instagram oldalára visz.


Ugyanez az antik szék amúgy tegnap este kikerült a Capitol PN Facebook oldalára is, a következő felirattal: 
"Mindig elegáns. Mindig pontos. Csatlakozz Te is március 4-én. Hölgyeké az elsőbbség!"

Na, ez az, amiből sokan azt - a szerintem mindenképpen téves - következtetést vonják le, hogy előzetest kapunk, pedig a fenti szöveg egyértelműen Effie-re utal. Hisz ő az, aki elegáns (bár ezen vitatkozhatnánk :), ő az, aki törekszik rá, hogy Katniss és Peeta mindig mindenhova pontosan érkezzen, és az ő szövege a "Hölgyeké az elsőbbség!" is. Vagyis valami ezen a fenti oldalon fog történni: valószínűleg újraindul, és az is biztos, hogy valami újdonság, meglepetés is vár ránk március 4-én, az Examiner cikke szerint legnagyobb valószínűség szerint Effie Futótűz-beli megjelenésére vethetünk egy első pillantást. 
Ami jó-jó, de azért mégsem egy előzetes.
De meglátjuk :)

7 megjegyzés:

  1. reméljük a legjobbakat :)
    amúgy nekem sikerült belépnem

    VálaszTörlés
  2. Imádom olvasni azokat, amiket írsz! :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem kapunk most is egy gif-et Effiről. Remélhetőleg egy olyat, amibe benne van Katniss vagy Peeta (merthogy ugye múltkor a liftből hárman szálltak ki). :D

    Bár ez az antik szék kicsit bezavar a képbe, végülis Effire nem pont az antik dolgok jellemzőek...
    Na, de hétfőn minden kiderül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy az antik székről nekem Snow jutott eszembe, amikor először láttam, de a cikk Effie-t erőlteti, és igazából valóban nem indokolatlanul.

      Törlés
    2. Igen, igen nekem is Snow ugrik be egyből a székre nézve. Viszont a szöveg tényleg nem erősíti ezt.

      Illetve még egy dolog, de ez abszolult a valóságtól elrugaszkodott ötlet: a régi esküvői fotók jutnak még eszembe. Ahol az ifjú férj ül a széken, a nő pedig mellette áll. :)

      Törlés
  4. Oké, lehet hülyeség lesz amit most mondok, kicsit agyaltam a dolgon. Ez csupán kitaláció:

    Tegyük fel, hogy kapunk egy előzetes.. Szerintem is a széknek Snowhoz van köze.. Szerintem, az lenne benne az előzetesben, hogy Snow feláll ebből a székből, hogy bejelentse, a 75.-ik viadalt, aztán Effit látnák, aki már a aratáson van, hogy ki a kiválasztott, mert hogy ott van, hogy hölgyeké az elsőbbség, akkor tuti hogy köze van a sorsoláshoz.. De az is lehet hogy egy kép jön Effiről, az aratáson, miközben kihúz egy nevet, vagy hasonló.

    Fú. Direkt azért adták ezt így, hogy mindenki pörögjön rajta!
    Ez az én véleményem :D

    VálaszTörlés