2013. február 12., kedd

Jennifer Lawrence ABC-News interjú-részlet

Az ABC-News is azon médiumok körébe tartozik, amelyek Oscar-jelöltsége okán készítettek interjút Jennifer Lawrence-szel. Az interjú sok olyan részletet közöl, amelyeket korábban is olvashattunk már, így inkább azon érdekességek közül válogattam, amik nem voltak még, illetve, amik az Éhezők Viadalával kapcsolatosak.

Természetesen ez az interjú is kitér arra, hogyan indult Jennifer karrierje. Bár a 14 éves korában New Yorkban töltött tavaszi szünetéről és az annak során történő felfedezésről már többször olvastunk, most egy Jennifer egy korábbi élményét hozom. Mint tudjuk, Jennifer egy háromgyerekes család legfiatalabb gyerekeként nőtt fel, ám két bátyjával ellentétben ő nem lett sportrajongó. Ellenben, amikor édesapja otthon kezdett dolgozni, Jennifer mindig kitalált valamit, amivel hátráltathatta:


- Apukám tehát dolgozni próbált, mire én "Hé, várj, várj, várj!", majd beöltöztem valakinek, bekopogtam az ajtón és közöltem: "Helló. Judy vagyok, lerobbant a kocsim, használhatnám a mobilját?" - meséli Jennifer nevetve. - És akkoriban még egyikünk sem sejtette, hogy egyszer színésznő lesz belőlem.

Amikor a Napos oldal kerül szóba, az egyik legemlékezetesebb jelenet forgatásáról mesél, arról a pillanatról, amikor az amerikai mozitörténet egyik legnagyobb alakjának, Robert De Nironak a szemei közé kellett néznie, ráadásul szerepe szerint jól be is kellett olvasnia neki. A jelenetre való készülődés állítólag "idegtépő" volt. Jennifer így fogalmaz hosszabban:

- Nem erősségem a jelenetekre való felkészülés, úgyhogy a sminkes- és fodrász lakókocsiban próbáltam a szövegemet memorizálni. - meséli. - Azt gondoltam, "Úristen, kiabálni készülök Robert De Niroval, tuti összekavarom majd a szövegem!" Szerencsére aztán az adrenalin löket segített, és mindenre melékeztem.

Az Éhezők Viadala kapcsán viszont ismét a sorozat méretét feszegetik:

Az Éhezők Viadala rajongói számára Lawrence a fékezhetetlen, érzelmileg sérült Katniss Everdeent, a sorozat hősnőjét jelenti. Miután kiválasztották a szerepre, majdnem visszautasította azt "a mérete miatt", és azért, mert végignézte, mi történik azokkal a fiatal színészekkel, akik hasonlóan hihetetlenül népszerű sorozatokban főszerepelnek:
- Szerencsétlen Alkonyat-színészeknek fogalmuk sem volt, mibe keverednek. - mondta Lawrence. - Én is féltem, hogy az életem megváltozik. Csodálatos életem volt, és úgy képzeltem a jövőmet, hogy sportos anyuka leszek, aki kisbuszt vezet, és átlagos családom lesz, amilyenben én is felnőttem, és nem tudtam elképzelni, hogy ez a jövő beteljesülhet, ha elfogadom a szerepet. 

Lawrence elmondta, hogy három napjába telt, mire eldöntötte, elvállalja az Éhezők Viadalában való munkát. 
- Nehéz volt - vallotta be - de soha nem bántam meg, hogy belevágtam az Éhezők Viadalába, ami furcsa, mert azt hittem, meg fogom.

A 400 milliós mozis bevételt hozó bombasiker végül nem csupán Jennifer, hanem szeretteinek, leginkább anyukájának életét változtatta meg:
- Az ég áldja - mondja Jennifer - Minden áldott este SMS-t küld, hogy "Hazaértél? Minden rendben?"
Forrás: abcnews.go.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése