2013. február 25., hétfő

Jennifer érdekességek még tegnapról

Tudom, hogy szeretitek, szeretjük a csajt, úgyhogy hozok egy-két nyilatkozat részletet még tegnapról, ahogy nézem, főleg olyanok vannak, amik viccesek, vagy Futótűzzel kapcsolatosak :)

Az MTV riportjából megtudhatjuk, hogy Jen elfelejtett ebédelni tegnap a nagy igyekezetben, majd majdnem beugrott egy McDonalds-ba :D

- Elfelejtettem enni, olyan ideges voltam, amikor megpróbáltam elindulni, aztán beszálltam a kocsiba és kopogott a szemem az éhségtől. Az ünnepség pedig négy órán át tart. Szóval beszálltam a kocsiba, és megláttam egy McDonalds-ot...

Miután Jennifer még azt is kifejti, milyen felháborító, hogy a Mekiben nem adják automatikusan a ketchup-öt a sült krumplihoz, nagy nehezen visszaterelgeti a riporter az Oscar témára, arról faggatja, készült-e Jennifer beszéddel, ha netán ő nyerné a díjat, amire Jennifer bevallja, hogy retteg az ilyen szituációktól. [Mint kiderült, nem teljesen alaptalanul, szegény :(]
- Igazából nagy félelem van bennem, ha ekkora tömeg előtt kell beszélnem, így aztán minden alkalommal, amikor kimondják a nevemet, van egy pillanat, amikor az jár a fejemeben, hogy "Igen, én győztem! Úristen, fel kell oda jutnom valahogy!" - mesélte Jennifer. - Elindulok, és ha rövid ruha van rajtam, az emberek látják, hogy fel-le ugrál a térdkalácsom, és remegni kezdek. Olyankor úgy érzem, mintha a kivégzőosztag felé tartanék, hogy lefejezzenek vagy valami ilyesmi.

Ha egy kicsit továbbtekintünk az Oscar éjszakájától, Lawrence hamarosan promókörútra indul a Futótűzzel, az Éhezők Viadala második filmjével. Amikor megkértük, hogy válasszon főszereplő társai közül, egy szintén nagyon érdekes sztorival rukkolt elő: 
- Ez vicces. Egyik este láttam Sam-et [Claflin], és a publicistám szólt, hogy az egyik magazin azt akarja terjeszteni, hogy valami történt köztem és Sam Claflin, vagy Bradley Cooper között, és hogy választanom kell közülük. - mesélte Jennifer. - Bradley Coopert választottam, mert annyira szeretem Sam menyasszonyát!

Az AccessHollywood-nak aztán azt is elárulja, hogy ezeknek a díjkiosztó gáláknak az afterpartyján Bradley Cooper hessegeti el a közeléből a pasikat. Amikor megkérdezték ugyanis, hogy szokták-e ilyenkor ostromolni őt a flörtölni vágyó férfiak, így válaszolt:
- Nem, mert mindig Bradley-vel vagyok, aki olyan számomra, mintha a bátyám lenne.

Itt szóba kerül a Futótűz utóforgatása is:
- Befestetem a hajamat a Futótűz újraforgatása miatt, aztán holnap reggel Hawaii-ra utazom. - mondta Jennifer Lawrence Access Hollywood riporterének, Billy Bushnak vasárnap este az Oscar díjátadó gálájának vörös szőnyegén.

Jennifer azt is elárulta, hogy még körülbelül fél hónapnyi munkája van a Futótűz csapatának a Szigeteken, hogy befejezzék az Éhezők Viadala folytatásának forgatását:
- Két hétig leszünk ott. - mondta. - Igazából nem is újraforgatás lesz, hanem vannak még olyan jelenetek, amelyek felvételével még nem készültünk el.

Az Éhezők Viadalában Catot alakító Alexander Ludwig még az Oscar díjátadója előtt nyilatkozott a Contactmusic-ban, ahol ezt mondta:
- Mind nagyon büszkék vagyunk Jenre, olyan elképesztő volt a Napos oldalban. Csodálatos színésznő és természetesen szurkolunk, hogy megnyerje az Oscart. Minden sikert megérdemel.

A fiatal színész ugyan nem vett részt a rangos díjátadó gálán, de alig várta, hogy valamelyik afterpartyn összefuthasson a tehetséges színésznővel.

És ha már afterparty, néhány kép meg is jelent a Vanity Fair partyjáról, amelyen láthatóak az Éhezők Viadala más szereplői is, például Elizabeth Banks, Leven Rambin és Philip Seymour Hoffman.




 

Jennifer Oscar-díját családja körében is lefényképezték, ezek nagyon aranyos képek :)

3 megjegyzés:

  1. Anyuka flip-flopban? Látom már, hogy Jennifer honnan örökölte a lazaságát :D

    VálaszTörlés
  2. Mivel ennek a bejegyzésnek az a címe, hogy Jennifer érdekeségek gondoltam ez éppen ideillik.
    http://www.youtube.com/watch?v=WJmhsJ5T5L0
    Imádni való a csaj, a beszólása Nickolsonnak és az arca utána... fél óráig azon nevettem, legalább tízszer megnéztem.
    Ria

    VálaszTörlés
  3. igen, én is ezen nevettem tegnap...:'D azt hiszem az ilyenek is beletartoznak abba, ami miatt nagyon lehet szeretni;)

    VálaszTörlés