2013. január 1., kedd

Új év, új dizájn

Valamikor még tavaly fogalmazódott meg bennem, hogy bár szeretem én ezt az Éhezők Viadala hangulatú fekete hátteret, de hosszú távon nagyon sötét, ráadásul időnként szükség van a megújulásra. A téma itt nyilván úgy adja, hogy a fekete után a Futótűz hangulatát sugárzó narancssárga dizi következzen, majd valamikor még később - egyszercsak váratlanul - majd egy kék, amikor már átváltunk a Kiválasztottra.. De ennyire ne szaladjunk még előre. Igazából - ahogy erre a novemberi fejlécváltás kapcsán utaltam - szerettem volna az egy éves mérföldkőnél váltani, ám akkor tetőfokára hágott a DVD várakozás, így a következő váltásra alkalmas időpont az új év, hiszen idén már a mozikban a Futótűz filmváltozata is...

Szóval fogadjátok szeretettel az új dizájnt, remélem, megszokjuk és szeretni fogjuk majd ezt is. Véleményem szerint a sok sötétség után egy kis világosság is épp ránk fér! :)

5 megjegyzés:

  1. Szerintem is jobban illik a Futótűz hangulatához! :)
    B.Ú.É.K.! :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, még szoknia kell a szememnek ezt a világosságot. :D Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Szokatlan(még hirtelen azt is meg néztem, jó oldalra jöttem-e), de határozottan Futótüzesebb :)
    Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés