2013. január 28., hétfő

Josh Hutcherson Seventeen interjú

A Seventeen magazin szokása, hogy 17 kérdést tesznek fel interjúalanyaiknak, aki ezúttal Josh Hutcherson volt. Ami azt illeti, ennél jobbat is olvastam már ebben a kategóriában, úgy tűnik, most ez jutott. Nem mondhatjuk, hogy Josh szószátyár lett volna :)

Hány évesen csókolóztál először?
11 éves voltam.

Melyik hírésségért vagy odáig?
Zoe Saldana.

Melyik női divattrend hozza ki belőled az állatot?
A ronda csizmák nyáron.

Milyen olyan csajos dolog van, amiért rajongsz titokban?
A Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt.

Melyik TV műsort élvezed bűnösen?
A Naked Science-t.

Ki alakítana téged egy rólad szóló filmben?
Shia LeBouf.

Mi számodra az álommunka?
Hogy egyszer ugyanabban a filmben játsszak, amit én magam is rendezek.

Ha valakivel helyet cserélhetnél a világban egy napra, ki lenne az?
LeBron James, feltéve, hogy megkaphatnám minden szupererejét.

Ki áll hozzád a legközelebb a családodban?
A bátyám, Connor.

Melyik a kedvenc honlapod?
Harley-Davidson.com. (Nagyon-nagyon szeretnék egy motort!)

Mi az a gyorsétterem ami nélkül nem tudnál élni?
A Mc Donalds.

Mi a legrosszabb szokásod?
Nagyon szeretek fogpiszkálót rágcsálni.

Mi az az utolsó szám amit meghallgattál az iPod-odon?
Jeff Buckley-tól az "Alligator Wine".

Mit vásároltál legutoljára?
Francia pirítóst.

Miről álmodtál múlt éjszaka?
Démonokkal harcoltam.

Mennyi pénz van most a pénztárcádban?
20 dollár.

Egészítsd ki a mondatot:  Amikor 17 éves voltam...
A haverokkal lógtunk, és grilleztünk.

6 megjegyzés:

  1. Előre is elnézést kérek a kukackodásért, de Connor az öccse nem a bátyja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is elnézést kérek, de ez a "brother" szóból nem derült ki :)

      Törlés
    2. Igaz-igaz. Én is csak rajongói oldalakról tudom és még 1x-er bocsi, hogy ilyen bunkó bele kötöttem, biztos sokat dolgoztál/dolgozol ezen a blogon. :)

      Törlés
    3. Semmi gond. Ha normálisan jelzik, általában nem zavar a javítás, és valóban nem nyomoztam utána (ott és akkor az volt a fontos, hogy kirakhassam mielőbb a cikket, mert utána időre mentem valahova). De most én is megjegyzem, és innentől kezdve tudni fogom és figyelek rá :)

      Törlés
  2. Szia! Nagyon köszi ezt a sok fordítgatást, ezzel nagyn sokat segítesz nekem. Amúgy ezeket videókból fordítod? :)

    VálaszTörlés