2013. január 9., szerda

Az Entertainment Weekly 2013-as előretekintő számának címlapcikke


Kitört a forradalom. Az eheti címlapsztori miatt az Entertainment Weekly Hawaiira utazott, Waikiki szigetére, ahol a stáb és a szereplőgárda az Éhezők Viadala nagy lelkesedéssel várt folytatása, a Futótűz forgatásának utolsó napjaiban járt. Épp úgy, ahogyan a forradalom súlya, amely fellázította Panem népét, Katniss vállát nyomja, épp annyira függ a sorozat sikere Jennifer Lawrence-től. Miután az egész napot a közeli dzsungelben töltötte, ahol az életéért futott, a 22 éves színésznő rendelt magának egy Budweisert, és kellemesen elbeszélgetett velünk a a Trump erkélyén a sorozat folytatásáról, arról, hogy milyen az élete most, hogy kasszasiker-film főszereplőjévé vált, és arról, hogy miért is nem képes és nem is akar úgy viselkedni, mint egy hollywoody paprikajancsi, ahogyan azt tőle is elvárják. 
- Olyan, mintha tudat alatt nem akarnék dolgozni a jövőben, ezért tönkre akarnám vágni a karrierem. - mondta nevetve az interjú egy adott pontján, majd közel hajolt a riporter diktafonjához: - Terhes vagyok! - mondta viccelődve.

Francis Lawrence-szel való első találkozásától ("Beleköptem egy darab tojást a szájába, miközben beszéltem. Bele a szájába."), a harsány hangulatúra sikeredett buliig, amelyet ő rendezett a Futótűz szereplői és stábtagjai számára ("Amikor Sam megjelent, én épp Woodyt üldöztem, amelynek során a kanapén verekedtünk, és Woody épp egy zoknit készült letuszkolni a torkomon"), Jennifer őszinte volt, vicces és magabiztos. 
- Annyira tisztában vagyok minden szarsággal, ami körülveszi Hollywoodot, - mondja - és mindenki olyan fenn érzi magát a magas lovon, mintha ők találták volna fel a rák ellenszerét, és számomra olyan kínos mindezt mindannyiszor végignézni. Úgyhogy én épp az ellenkező irányba haladok, és a végén mindig kicsúszik valami olyasmi a számon, hogy "Terhes vagyok!", miközben pedig két sorozatra vagyok leszerződve.

Aztán egy exkluzív beszélgetés során Francis Lawrence vázolja elképzeléseit a folytatással kapcsolatosan, mesél az azonnali három napos összejöveteléről, a sorozat írónőjével Suzanne Collins-szal, amelynek során véglegesítették a forgatókönyvet, és hogy az általa megöröklött szereplőgárda egyik tagjának mekkora nehézségeket okozott, hogy alkalmazkodjon Gary Ross hiányához. (Woody Harrelsonról van szó, aki Katniss és Peeta fanyar humorú, és poszt-traumatikus stresszen áteső mentorát, Haymitchet alakítja.)

Az EW Sam Claflinnel is beszélgetett, a zöld szemű, gödröcskés brit fickóval, aki elnyerte a 4. körzet jóképű és titokzatos aranyifjának, Finnick Odairnek a szerepét, aki először itt nyilatkozott az Éhezők Viadala kapcsán. Mesél a hírhedt kockacukor-jelenet forgatásáról, amelyben Finnick Katnisszel incselkedik, miközben nincs rajta más, csak egy háló, amely csak bizonyos testrészeit takarja el. Azt mondja erről: - Életem legrémisztőbb pillanata volt. Fenn vagyok Twitteren, és annyian gondolják/mondják, hogy "El ne cseszd, különben kinyírunk."
Forrás: Entertainment Weekly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése