2012. november 13., kedd

Jennifer Lawrence alig várja a Hawaii forgatást

A Silver Linings Playbook promója kapcsán ezúttal a Vulture cikkében olvashatunk Jennifer Lawrence Futótűz forgatásának véleményéről (kicsit rövidebben, mint reméltem...):

Bár fogalma sem volt arról, mi vár rá Atlantában az Éhezők Viadala folytatásának forgatásán, - Bemegyek a fodrászhoz és a sminkeshez és meg nem tudnám mondani melyik jlenet következik - mondta. - Fogalmam sincs. Sajnálom. -, azt tudja, mi vár másfél hét múlva: a forgatócsoport Hawaii-ra utazik, hogy felvegyék az Arénában játszódó jeleneteket. Hogy melyik ottani jelenet forgatását várja a legjobban?
-  Isteni lesz Hawaii! Mindent nagyon várok, ami ott lesz majd! - mondta. - És épp most hallottam, hogy van ott egy sajttorta gyár, lenn az utca végén, a Trump részeként. Szóval igen, ettől nagyon izgatott lettem. Szerintem én vagyok az egyetlen amerikai, aki imádja a Sajttorta Gyárat, és aki kiáll mellette. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése