2012. október 17., szerda

Ti is várjátok: 400 nap a Futótűz bemutatójáig !!

Szombati felhívásomra leginkább képeket küldtetek, a felhozatal alapján pedig egyértelműen kialakult, hogyan is épüljön fel a bejegyzés: azt találtam ki, hogy a küldött rajzok mellé keresgélek én is párat céltudatosan, majd ezeket a könyv eseményeinek sorrendjébe állítom, így egyfajta képes kivonatát kapjuk a könyvnek! Izgalmas!!! :)

A képek mellett egyébiránt poszterek is érkeztek, azokból a jobbakat beillesztem a már meglévő poszterválogatásunkba (is)! (Mondjuk ezt hétvége előtt ne várjátok, de amint frissítettem a poszteres bejegyzést, szólok, vagy kiteszem megint előre!!)

Nagyon komoly hálás köszönetem a képekért valerienek, dartbirinek, Annie-nek, Erykának és Majának, aki SAJÁT rajzával ajándékozott meg minket (mégpedig egy mutáns majmot rajzolt le nekünk!), Orsinak pedig a következő szám ajánlását köszönöm!


A képekért pedig katt a folytatásra.








Forrás: 1 - 2



Forrás - Forrás



                                                        Forrás                                                                                            Készítette: Maja

Feliratozta: Eryka

6 megjegyzés:

  1. wow, gratulálok a rajzolóknak,gyönyörüek a rajzok(bár én nem vagyok oda a mangáért) de ezek igazán jól sikerültek :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek ,nagyon jók lettek! :D

    VálaszTörlés
  3. Már megint ügyesek voltunk! :))
    Az idézetes kép nagyon jó, és az a majmos rajz, hűűűha... minden elismerésem a készítőé. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon jó lett :) Szuperek a rajzok és a képek, Maja rajza pedig nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Jók a képek meg a rajzok. Gratula érte!!

    VálaszTörlés
  6. Most találtam meg a blogodat! Gratulálok! Olvasni foglak az biztos!:)

    VálaszTörlés