2012. augusztus 26., vasárnap

Josh megérkezett Atlantába!

Josh Hutchersont, aki az Éhezők Viadalában Peeta szerepét alakítja, Atlantában látták. Forrásunk véletlenül látta meg a színészt az egyik Target-ben péntek este, amint nyilvánvalóan ideiglenes háztartásához vásárolta be a szükséges dolgokat. 
- Háztartási eszközöket vásárolt egy asszisztenssel - tájékoztattak minket.

A második Éhezők Viadala film, a Futótűz forgatása hamarosan megkezdődik Atlantában. Állítólag a Georgia World Congress Center is a forgatási helyszínek között lesz. 

És íme Josh új sérója oldalról. Na, kinek hogy tetszik?

Forrás: Zimbio

15 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, én is ilyet szeretnék >.<
    Bár mire kiszőkítenék a majdnem fekete hajamat, addigra teljesen tönkremegy ._.

    VálaszTörlés
  2. Csak nekem tűnik zsírosnak a haja vagy az zselé?:D Am még mindig fura a színe...

    VálaszTörlés
  3. Már alig várom, hogy elkezdődjön a forgatás, és megérkezzenek sz első képek. ;) Hihiíííí

    VálaszTörlés
  4. Na szóval AZ első képek. Josh haja menő. Zselés és nem zsíros. :P Cuki.

    VálaszTörlés
  5. Na, nekem a színe már alakul. Még mindig nem teljesen az a Peetás homokszőke, de már nem rikítósárga. Ez jó hír.

    Ez az oldalt felnyírt frizura viszont szerintem sem nem Josh, de még Peeta sem. Ráadásul azért ezzel a vágdosásdival most már óvatosan kell bánni, mert lassan tényleg forgatás.

    Klodette! Ha lesznek képek, természetesen hozom, de tavaly egy idő után az Éhezők Viadala teljes titokban zajlott. Az elején még volt pár kép az Aratás forgatásáról, de aztán mintha elvágták volna...

    VálaszTörlés
  6. Ohhh értem. Kár. :(:(:(
    De a rendezőváltás hátha meghozza a gyümölcsét. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglátjuk...
      Amúgy érdekes dolog ez, mert nem mindig vagyok biztos abban, hogy jó az, ha képkockánként látjuk előre a fél filmet?
      Ne érts félre, általában én is megnézek mindent, amit kiadtak, csak már kétszer is éreztem úgy a moziba, hogy ennek nem sok újdonságtartalma van.

      De tartom, amit írtam, hozok minden forgatási képet, vagy legalább a linket, hogy aki akarja elérje.

      Törlés
  7. Mintha a boci nyalta volna le. X( Remélem, a filmben óvatosan bánnak majd a zselével...

    VálaszTörlés
  8. Nem olyan rossz, de utálom a hajzselét. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer kiskoromban kipròbáltam a göndör hajamra, aztán megfésültem, ilyen izé hengeralakù fésűvel és épphogy ki lehetett gobòzni, mert külonben rövidre kellet volna vàgni.

      Törlés
  9. Gáz ez a haj. A Peetás jól áll neki. Youtubeon már fenn van a Catching Fire elõzetese.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Youtube-on rengeteg rajongói CF előzetes van. Hivatalos meg nyilván egy se, hiszen egyetlen kocka sem forgott még le a filmből...

      Törlés
  10. Jobb, mint az első próbálkozás, de nagyon remélem, hogy színre és fazonra is visszatérnek ahhoz, ami az első részben volt :)

    VálaszTörlés