2012. augusztus 15., szerda

Exkluzív interjú Willow Shileds-szel a DVD extrákról és a Futótűzről

Az egyik kinti rajongói oldalnak lehetősége nyílt Willow Shields-szel beszélgetni a hétvégén megjelenő Éhezők Viadala DVD kapcsán. Érdemes elolvasni az alábbi interjút, amelyből megtudhatjuk, milyen volt a Prim szerepéért való meghallgatása, mit tanult a Jennifer Lawrence-szel közös munkából, mit tervez, miről szeretne beszélgetni,a Futótűz rendezőjével, Francis Lawrence-szel, és hogy milyen izgatott most, hogy elolvasta a folytatás forgatókönyvét! Megkérdeztük azzal a DVD extrái között látható jelenettel kapcsolatban is, amelyen Prim Kiválasztott egyenruhát visel az Arénában.


Eredetileg mi fogott meg Prim karakterében?
Épp a könyv [Az Éhezők Viadala] olvasásának közepén jártam, és hatalmas rajongóvá váltam, amikor elmentem a meghallgatásra. Úgyhogy nagyon izgatott voltam, és nagyon szerettem Prim karakterét. A bátyám is olvasta a könyveket és ő is nagy rajongó volt, szóval ez az egész családomra érvényes volt. Szerintem Prim egyszerűen egy nagyon érdekes karakter, mert igazából ő az, akit kisorsolnak, hogy részt vegyen az Éhezők Viadalán, de Katniss átveszi a helyét, amivel minden elkezdődik. Szóval ez nagyon érdekes volt számomra.

Említetted a meghallgatást. Az milyen volt?
Otthon felvettem az anyagot és elküldtem e-mailben. Aztán, mikor visszahívtak, elrepültem Los Angelesbe, és otthonában ismerkedtem meg Gary Ross-szal. [Már ilyet Amandla Stenbergnél is olvastam, és azóta is furcsa. Nincs egy stúdió, ahol intézhetnék a meghallgatást? Illetve biztos van, de akkor egyeseket miért Garynél hallgattak meg? :O] Legalább három különböző módon hallgatott meg, aztán pedig rögtön mondta, hogy nem kell aggódnom amiatt, hogy újra meghallgatnának, mert megkaptam a szerepet.

Emlékszel rá, melyik jelenet volt ez?
Az, amikor elköszönök Katnisstől és odaadom neki a fecsegőposzátás kitűzőt.


Így, hogy ilyen fiatalon belekeveredtél ebbe a világba, ideges voltál amiatt, hogy ilyen sok különösen tehetséges emberrel dolgozhattál együtt, mint Gary Ross és Jennifer Lawrence? 
Természetesen. Az én koromban ez olyasmi, mint egy első nap az iskolában, vagy valami hasonló - elmenni a forgatásra, megismerkedni mindenkivel - nagyon ideges voltam. Olyan sok hihetetlen ember dolgozik az Éhezők Viadalán, úgyhogy izgultam, hogy mindenkivel meg kell ismerkednem.

Mi az a legfontosabb dolog, amit a velük való munka során tanultál?
Leginkább az, hogy élvezzem. Vegyük Jennifert - ő folyamatosan szórakozik. Ő egy hihetetlen színésznő a képernyőn, nagyon komoly, de a kulisszák mögött csak nevet és jól érzi magát. Eltekintve az Éhezők Viadalától, szerintem mindig nagyszerű látni, hogy más színészek hogyan viselkednek a forgatáson.

Korábban azt mondtad, életed nem változott meg jelentősen az Éhezők Viadala óta, de mégis hogyan kezeled az egyre növekvő hírnevet és a rajongókat?
Az egyetlen dolog, ami megváltozott, igen, a rajongók. De ez mostanra igazán elcsitult, mióta az Éhezők Viadala megjelent a mozikban. De igen, akkoriban, a mozis megjelenés idején igazi őrület volt. Ha kimentem valahova, sokan felismertek. Ez nagyon érdekes dolog volt.

Az egyik Éhezők Viadala DVD extráiból kiadott klipben a rajongóknak feltűnt pár jelenetkocka, amelyben az erdőben állsz és Kiválasztott egyenruhát hordasz. Ez mi is volt pontosan?
Nos... igazából az egy olyan jelenet, amit azért kellett leforgatnom, mert megvolt a lehetősége, hogy benne lesz a filmben. És eddig nem került elő. De ez a jelenet akkor kellett volna, hogy benne legyen a filmben, mielőtt felébredek a rémálmomból. Ez lett volna az álmom: menekülök a többi Kiválasztott elől, azt gondolván, hogy az Éhezők Viadalán vagyok. [nos, röviden: ez egy kivágott jelenet, amiről Gary Ross azt állította, hogy ilyen nincs, mert mindent beletett a filmbe, amit felvett. Ráadásul ez nem is az első ilyen...]


Volt már lehetőséged találkozni az új rendezővel, Francis Lawrence-szel?
Még nem, de igazából hamarosan beszélünk majd telefonon. Ami miatt én nagyon-nagyon izgulok. Ő egy hihetetlenül jó rendező.

Van valami kérdésed, amit fel szeretnél tenni neki ezen első beszélgetés alkalmával azzal kapcsolatban, hogy hogyan szeretné megközelíteni ezt a filmet?
Még nem tudom pontosan. Sok rendező más és más, én pedig nagyon izgatottan várom, hogy meglássam, Francis Lawrence mit gondol, mit akar csinálni a filmmel, hogyan akarja ábrázolni ezeket a karaktereket, és hogy ez más-e, mint ahogyan Gary Ross gondolkodott ezzel kapcsolatban.

Woody Harrelson nemrégiben elmondta, hogy ő nem utazik Hawaii-ra a Futótűz forgatására, feltehetően azért, mert az Aréna-beli jeleneteket forgatják majd ott. Ez azt jelenti, hogy akkor te sem mész oda?
Igen... ez nagyon szomorú (nevet).

A sorozat azonban tovább folytatódik és Prim karaktere egyre fontosabb lesz. Van valami, amit különösen vársz, ahogyan Prim egyre nagyon szerepet kap?
Nagyon izgatott vagyok emiatt. Nagyon jó buli lesz! Ez azt jelenti, hogy többet lóghatok majd Jenniferrel és az egész stábbal, ami nagyon izgi. Alig várom, hogy a rajongók lássák a Futótűz-et! Hihetetlenül jó lesz!

Most, hogy olvastad a forgatókönyvet, mit tervezel, egy kicsit is másképp készülsz a Futótűzre, mint ahogyan az Éhezők Viadala alkalmával tetted?
Ami biztos az az, hogy az Éhezők Viadala minden bizonnyal nagy hatással van Primre abban, hogy erősebb karakterré váljon, ahogyan az a könyvekben is van. Sőt szerintem nagyon vidám szerepet is játszhatok, ami miatt nagyon izgatott vagyok. Szerintem a rajongók nagyon fogják szeretni a Futótűz-et.

Vannak olyan színészek, akikkel való forgatást nagyon várod? Vagy olyanok, akikkel más filmekben szívesen dolgoznál együtt?
A Futótűzben mindenkivel való együttműködést nagyon várom. Nem akarok mondani semmit, de lesznek olyan színészekkel közös jeleneteim, akikkel az Éhezők Viadalában nem dolgozhattunk együtt, amit már nagyon várok. Más filmekből néhány kedvenc színészem közé tartozik Meryl Streep, Angeline Jolie és AnnaSophia Robb. Egyszer igazán szeretnék együtt dolgozni valamelyikükkel. Az hihetetlenül jó lenne.

Talán egyikük majd bekerül valamelyik Kiválasztott-filmbe. 
Az nagyon klassz lenne.
Forrás: TheHob

3 megjegyzés:

  1. Azt nem értem, Ross miért hazudta azt, hogy mindent beletett a filmbe. Ezzel nem ér el semmit, max csalódottságot kelt bennünk. Miért nem csinált egy bővített változatot DVD-re, amibe belerakta volna az olyan jeleneteket is, mint például Prim rémálma. Engem nagyon érdekelt volna ez a jelenet (is), és gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bővített változatot soha nem mutatnak meg nekünk.
      Viszont pl. a korábbi Alkonyat lemezeken volt olyan része az extráknak, hogy "törölt jelenetek".
      Ezt a jelenetet pedig - minden jel arra mutat - hogy látni fogjuk, tehát előkerülhetnek még hasonlók.
      Viszont: ez még mindig nem magyarázza azt, hogy az a kép micsoda, amikor Prim Kiválasztott szerelésben és Gale láthatóak együtt... De lassan az is biztosan kiderül.

      Törlés
    2. Remélem is, hogy látni fogjuk.
      Na, ezt a Gale esetet én sem tudom hová tenni. Talán ő is szerepelt Prim álmában, mint utolsó esély az életben maradásra. Lehet Gale volt aki megmutatta neki az ehető növényeket, megvédte egy darabig, aztán a többi kiválasztott megtámadta őket, a fiút megölték, Prim pedig rohanni kezdett előlük, majd felriadt a rémálomból.

      Törlés