2012. augusztus 17., péntek

Chatszünet

Kicsit leszedtem a chat-et... Bevallom, szeretek mindenféléről beszélgetni, ami a filmmel kapcsolatos, de most kicsit belefáradtam abba, hogy mennyire türelmetlenül várjátok a DVD-t. Igen, tudom, hogy bosszantó, hogy kinn már holnap megjelenik és otthon is nézhetővé válik mindenféle izgalmasság az Éhezők Viadalával kapcsolatban DVD és BD formájában, nálunk pedig semmi konkrétum még.

De van gazdája (forgalmazója) a DVD-nek (és BD-nek, csak nem teszem mindig hozzá). Dolgoznak rajta a háttérben, annak ellenére, hogy esetleg nincs róla nap mint nap hír. Amint megtudok valamit, jelzem!
Mivel a chat-et az utóbbi időben sokszor negatív hangulatkeltésre használták néhányan, inkább levettem.

Egyszer talán visszakerül. Ha jónak látom. De most kicsit arra kérek mindenkit, próbálja magában tartani a DVD megjelenéssel kapcsolatos aggályait, kétségeit, pesszimizmusát, leginkább azért, mert ha valaki Ti magatoknak is be kellene látnotok, hogy az Éhezők Viadala olyan kaliberű film (itthon is!), hogy olyan nem fordulhat elő, hogy ne jelenjen meg DVD-n/BD-n. Meg fog. De legyetek türelmesek!

Köszönöm!

4 megjegyzés:

  1. Hol tudok szóni akkor ha megtudok valamit a DVDről? ~Peeta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha publikus, akkor írhatod bármelyik DVD-s bejegyzéshez, vagy ha úgy gondolod, kinn van egy e-mailcím, amit követek.
      De amúgy én is rajta vagyok az ügyön. :) Még ha nem is látszik.

      Ha pedig lesz fix dátum és specifikáció, valszeg visszakerül a chat.

      Törlés
  2. Gondolom hogy te is rajta vagy! :D De próbálok én is segíteni. :) ~Peeta

    VálaszTörlés
  3. Mintha Peeta mondta volna az előző mondatot. :-)

    VálaszTörlés