2012. július 28., szombat

Jena Malone nagyon izgatottan várja Éhezők Viadalában való szereplését

Jena Malone készen áll az Éhezők Viadala forgatására.
Amint arról már hét elején szó volt, hétfőn bejelentették, hogy a 27 éves sztárjelöltet választották Johanna Mason szerepére a második Éhezők Viadala filmben. 
- Nagyon izgatott vagyok - mondta Malone a Dannijo & Tucker Tea partyján tegnap este Beverly Hillsben. - Csodálatos lesz. 

Malone azonban nem akarja elkapkodni a dolgokat.
- Majd oda is eljutunk - mondta, amikor megkérdezték, találkozott-e már a rendező Francis Lawrence-szel. 
Amikor pedig a szerepre való felkészüléséről kérdezték, azt mondta: - Egyszerre egy lépés. 

Johanna egy korábbi Éhezők Viadala győztese, aki Katniss (Jennifer Lawrence) riválisa lesz.
Egy dolog, amit Malone-nak nem kell már megtennie, az a könyvek kiolvasása, mivel ezen már túl van.
- Az egész sorozatot egy hétvége alatt kiolvastam, amikor nőtt a bölcsességfogam - mesélte. - Feküdtem az ágyban, valami olvasnivalót kerestem, és a húgom ajánlotta másfél évvel ezelőtt, mondván 'Ezt el kell olvasnod! Ezt el kell olvasnod!' Örülök, hogy végül megtettem, nagyon megszerettem.
Forrás: E!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése