2012. július 23., hétfő

Hivatalos: Johanna szerepében Jena Malone

Forrás: HungergamesFB

A Lionsgate és az Éhezők Viadala: Futótűz készítői örömmel jelentik be, hogy Jena Malone-t választották ki Johanna Mason szerepére Suzanne Collins nagy sikerű regényének filmadaptációjában. 
Johanna Mason egyik korábbi Viadal győztese, húszas éveinek elején jár, ő az egyik legfiatalabb, ugyanakkor az egyik lelkileg legmegsebzettebb résztvevője is a Nagy Mészárlásnak. 

Malone nemrégiben Kevin Costner és Bill Paxton társaságában volt látható a History csatorna Emmy-díjra jelölt minisorozatában, a Hatfields&McCoys-ban. A minisorozat kábelTV-s nézettségi rekordokat döntött, és jelenleg minden idők legnézettebb kábelTV-s műsora. 
Ezen kívül az Álomháborúban, A harcmező hírnökeiben, és az Út a vadonba című filmekben is láthattuk. Hamarosan szintén forgat a Lonely Hunter című filmben is!! 
Forrás

Johanna karakteréről néhány gondolat - ezúttal is - Katniss szemével:
"Johanna Mason. A Hetedik Körzetből. A faipar és papírgyártás székhelyéről, ezért kapta a fát mintázó fejdíszt. Úgy nyerte meg a Viadalt, hogy mindenkivel elhitette, hogy gyenge és gyámoltalan, ezért senki sem törődött vele. De aztán félelmetes képességekről tett tanúbizonyságot a gyilkolás terén. Összeborzolja tüsi haját, és messze ülő, barna szemeit forgatja."
[...]
"Mikor Johanna Masonra kerül a sor, megkérdezi, hogy nem lehet-e tenni valamit az ügyben. Akik kitalálták a Nagy Mészárlást, nem láthatták előre, hogy ilyen mély érzelmi kötödés alakulhat ki a győztesek és a kapitóliumiak között. Senki sem lehet olyan kegyetlen, hogy szétszakítson egy ilyen erős köteléket."
[...]
"– Szállj le róla! – förmedek rá Johannára.
Ahogy rám néz, gyűlölet szikrázik barna szemében. – Szálljak le róla? – sziszegi. Aztán előrelép, és mielőtt bármit tehetnék, lekever nekem egy akkora pofont, hogy csillagokat látok. – Szerinted ki mentette meg neked őket abból a véresőből, mi? Te... – Finnick a vállára kapja Johannát, belerohan vele a tengerbe, és többször belenyomja a fejét vízbe. Valahányszor felbukkan a víz alól, valami csúnyát kiabál nekem, de végül nem nyilazom le."
[...]
"Miközben kibányászok pár nyilat a kupac aljáról, Johanna addig keresgél, amíg rá nem akad két brutális kinézetű baltára. Elsőre furcsa választásnak tűnik, de amikor az egyiket olyan erővel hajítja el, hogy az beleáll a tűző napon kissé fellágyult arany Bőségszaru oldalába, minden kétségem eloszlik. Hát persze. Johanna Mason. A Hetedik Körzetből jött. Ahol fakitermeléssel foglalkoznak. Mérget vennék rá, hogy járni is alig tudott, de már ügyesen bánt a baltával."
[...]
"Alig kapok levegőt, és meglátom, hogy Johanna a mellkasomon ül, és a térdével a földre szorítja a vállamat.
Éles fájdalom hasít a bal alkaromba. Szabadulni próbálok, de túl kába vagyok. Ha jól látom, Johanna beleszúrja a kését a karomba, és megforgatja benne."
A részletek Suzanne Collins: Futótűz című regényéből származnak.


Mint a fentiekből látható, Johanna igencsak összetett karakter, ráadásul az ő szerepe sem ér véget a Futótűzben, hanem a Kiválasztott mindkét részében is láthatjuk majd.

15 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy ennek örüljek-e vagy sem, számomra olyan semleges Jena, de úgyis terveztem megnézni az Álomháborút legalább felmérem a csajszit:D De ha őt választották, nyilván nyomós okuk volt. Várom már a hivatalos képet róla, nyilván kicsit átalakítgatják:D Na de ha már van Johannánk hamarosan jön a Finnick hír is;) Amit a leginkább várunk:D

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes! Számomra legalábbis. Mikor felröppent a hír, hogy Ő lehet Johanna nagyon szurkoltam, hogy így legyen! Ha már Finnick egy csőd, legalább Johanna tuti lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az várható volt, hogy nem fognak tudni mindenkinek megfelelő színészeket találni, legfőképp Finnick a legmegosztóbb, hiszen Ő mindenki szemében Az Álompasi, és azt pedig mindenki másképp képzeli el.
      És bár nem feltétlenül kell adni a véleményemre, én amiatt nem aggódok nagyon, annyira más volt Claflin a Hófehér-ben, mint vártam, és nagyon ütött, úgyhogy bízom benne.

      Na, de ma Jenáról van szó, őt nem ismerem, ellenben, amilyen híreket hallottunk, azok közül szerintem jó választás. :)

      Törlés
    2. Jó tudom, nyilván. Csak ez a srác akit választottak olyannyira távol áll az én elképzelt Finnick karakteremtől, hogy az nemigaz :D
      Az én fejemben egy Alex Pettyfer kép él Finnick-ként, nem S.C. :))

      Törlés
    3. Háát én Johannát valami szőke vadorzónak képzeltem el..:) de mindegy ezzel a lánnyal sem lehet majd olyan rossz.
      Viszont Finnicket és a vámpírnaplós csávóval azonosítottam Paul Wesley-el
      nem vagyok egyáltalán oda a vámpírnaplókért, de valamiért az ő arca azonosul nálam a karakterrel:)

      Törlés
  3. Úgy látszik a hét első napjaiban jelentik be az újakat :)
    Örülök neki! Szerintem jó Johanna lesz, van egy ilyen megérzésem. Első blikkre olyan kis ártatlan feje van, ami a visszatekintéseknél nagyon jól jön, de ugyanakkor a vadabb Johannát is, de ezt csak a képek alapján mondom. Filmjét még nem láttam, de majd igyekszem felmérni a csajt én is :)
    (Most már nagyon érik Finnick bejelentése is ;) )

    VálaszTörlés
  4. Elsőre nem tudom hova tenni, aztán meggugliztam a képeit. találtam olyat, amiben rövid a haja, na azon nagyon Johannás nekem, várom, hogy mit hoznak ki belőle :) (erre a képre gondolok: http://1.bp.blogspot.com/-t-UdxPPw8qc/T_EziR2FbqI/AAAAAAAAAqI/LKFvQFXynXo/s1600/JenaMalone.JasonMerritt.jpg )

    VálaszTörlés
  5. hmm.. jó lesz szerintem. és monogram is megegyezik..
    esküszöm tiszta boldog lettem, h végre egy hivatalos bejelentés egy nagyobb kaliberű karakterről..
    most már tényleg csak Finnick hiányzik.. meg persze az "titkos lány", az még fúrja az oldalam, h ki lehet..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Monogram. Looool, tényleg :D
      Kíváncsi vagyok, mikorra lesz ez majd cikktéma :))

      Törlés
  6. YEEESSS!!!!!! Én örülök neki:)

    VálaszTörlés
  7. Én az elején, nem nagyon tudtam elképzelni Jenát, Johannának, de kezdem egészen megkedvelni :) Csak a Finnick hír lenne végre meg!

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Ha tudnád, hogy nekem egy éve milyen ellenérzéseim voltak Jennifer Lawrence-szel szemben :) Aztán jó Katniss lett :)

      Törlés
  9. Mostanàban láttam vele több cikkiet és képet. A lelkesedése miatt szimpazikus lett. :-)

    VálaszTörlés