2012. július 13., péntek

Grant Gustint is meghallgatták Finnick szerepére

Gustin az Insider cikkében erősíti ezt meg:



Grant rajongói azonban sok filmet várhatnak nagy lelkesedéssel, nem csak az 'A Mother's Nightmare'-t, amelyet az év második felében mutatnak majd be, hanem a színész elárulta, hogy az ő neve is bekerült az esélyesek közé, hogy eljátssza Finnick szerepét az Éhezők Viadala: Futótűz-ben. 
- Meghallgattak a szerepre. - mondta, megerősítve ezzel rengetek rajongó vágyait, számításait. - Nem hiszem, hogy [a producerek] tudják egyelőre, hogy mit is keresnek, de igen, meghallgattak engem is. 




Az jutott eszembe, hogy ha szeretnétek, és van rá igény, összegyűjtöm, hogy a rajongói oldalak összefogása során kik neve merült fel Finnick-ként, és ezek közül, kik azok, akikről egyáltalán tudjuk, hogy ténylegesen is komolyan felmerült a neve, vagy meghallgatták. Van igény ilyesmire??

6 megjegyzés:

  1. van!:) részemről. bár nekem még mindig Matt Bomer a tökéletes Finnick, de róla nem is hallottam, hogy meghallgatták volna.:/ de Grant is nagyon helyes szerintem...:)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülnék neki, személy szerint én még mindig Garrettnek drukkolok :)

    VálaszTörlés
  3. Még szép, hogy van :) De persze csak ha ráérsz ilyennel szöszölni.

    VálaszTörlés
  4. de durva, őt is simán el tudom Finnick-nek képzelni!

    VálaszTörlés
  5. Na jól van, akkor rápörgök a témára :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem nem Finnick ő sem.
    És van rá igény :) Előre is köszönjük, Ancsi :))

    VálaszTörlés