2012. július 17., kedd

És még mindig nincs vége: még további pletykák a Futótűz szerepeivel kapcsolatban

Valami van a levegőben ma, de újabb szerepválogatás pletykákról ír, ezúttal a Variety.

Két kasszasiker filmmel [Karib ternger kalózai, Hófehér és a vadász] a háta mögött, a brit színész, Sam Claflin úgy tűnik, újat tudhat magáénak, mert ahogyan azt forrásai a Varietynek elmondták, a Hófehér és a Vadász színésze lehet a választás Finnick Odair szerepének alakítására a Lionsgate filmjében, az Éhezők viadala: Futótűzben. 
Ráadásul a források szerint az Oscar-díjas Melissa Leo és a háromszoros Emmy-díjas Tony Shalhoub lehetnek a befutók Mags illetve Beetee szerepére.

Melissa Leo és Tony Shalhoub

A Lionsgate és a színészek képviselői nem kommentálták a híreket.

UPDATE: Nos, Melissa képviselője végül mégiscsak kommentált:
Eszerint Melissa Leo képviselőjét úgy tájékoztatták, hogy NEM Melissa Leo fogja játszani Mags szerepét.

***Vigyázat! A cikk innentől erősen SPOILERes!!***



Finnick az Éhezők Viadala sorozatának legnépszerűbb szerepe, és a Variety forrásai szerint Claflin közel áll ahhoz, hogy felkínálják neki a szerepet. A karakter 14 éves volt, amikor kiválasztották az Éhezők Viadalára, és ő a játék történetének egyik legfiatalabb győztese. Katniss először nem bízik meg benne, és vonakodik vele szövetséget kötni, a férfi azonban bizonyítja megbízhatóságát, amikor megmenti Peeta életét a Nagy Mészárlás során.

Mags Finnick mentora volt, amikor Finnick először versengett a Viadalon. Az idős hölgy önként jelentkezik, hogy átvegye Finnick barátnőjének, Annie Crestának helyét, és ezzel megmentse a lány életét. Önzetlensége miatt Katniss fontosnak tartja, hogy szövetségre lépjen vele.

Beetee [a Harmadik Körzet] feltalálója, akinek Johanna a Feszkós becenevet adja, mivel a férfi képes az elektronikai eszközöket fegyverként felhasználni. Az a képessége, hogy erőteret hozzon létre [illetve  itt a cikk szerintem nem pontos, hiszen éppen arról van szó, hogy megtalálja az erőterek réseit] elengedhetetlenül fontos lesz a lázadók számára, akik azt tervezik, megmentik a Nagy Mészárlás Kiválasztottjait.
Forrás: Variety

Ami a hírek valóságtartalmát erősítheti az az, hogy Finnick kapcsán az előző cikk és ez összecsengenek. Bár az árnyalatok mások: míg a Zap2It cikke szerint Claflinnek már fel is ajánlották a szerepet, eszerint csak közel áll ahhoz, hogy megkapja a felajánlást. Nem tudom, van-e jelentősége az árnyalatnyi különbségnek. Illetve abban sem vagyok biztos, hogy esetleg egyik cikk nem táplálkozhatott-e a másikból...

A másik, ami bizakodásra adhat okot, az az, hogy a ma más egyszer idézett LaineyGossip cikkben még egy teljesen másik Mags-pletyka volt, amire olyan egyhangúan mondtunk NEM-et, amilyen nagyon ritka az oldal történetében. Magánvéleményem szerint Melissa Leo már közelebb áll az én általam elképzelt képhez, és tudom, hogy sminkkel sokat lehet elérni, mégis értetlenül állok azelőtt, hogy egy 80 éves nénikét miért egy 50 éves színésznővel akarnak eljátszatni??

Egyszer - ha lesz iránta érdeklődés - megmutatom, a kintiek kit szeretnének Mags-nek, és hogy én kit látok magam előtt (ok, én Shirley MacLaine-t, ez nem titok, de a másikat ma már biztos nem keresem ki, de képről rendben volt, amikor belefutottam).

6 megjegyzés:

  1. neee! Sam nagyon nem Finnick :(

    VálaszTörlés
  2. Ettől engem jobban aggaszt az, hogy a Mags-pletyka hamisnak bizonyult. Én Cicely Tysont nem akarom, de nagyon-nagyon nem!!!

    VálaszTörlés
  3. Érdekes mert én nem emlékszem (vagy annyira a dolgokra figyeltem, h ez az aprócska részlet elekrülte a figyelmem), h Mags színesbőrű lenne... én még M. Leo-t is, S. MacLaine-t is és még C. Tyson-t is el tudom képzelni... bár így utólsag belegondolva tényleg nem emlékszem, h színesbőrű lenne a könyvebn szal elég fura lenne! XD
    Sam C-t pedig Finnicknek egyáltalán nem tudom elképzelni!!! Nagyon nem örülnék neki. Csak ezért őt választani mert szerepelt 1 Karib-tenger Kalózaiban, a Hófehér és a vadászban ill. a Katedrálisban... nem, akkor sem! 100x több oylan színészt mutattatok meg az oldalon (a kik illenének a szerepre, és egy rakat pasi volt ott), akikről simán el tudnám képzelni, sőt még azt is, aki a Twillightból az Emmettet játsza, de Sam KIZÁRT!!!!!!! Kiváncsian várom a többi szereplőt! :) Jah és Beetee-nek a Tony S-t nagyon jónak találom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az a gondom C. Tysonnal, hogy színesbőrű. Hasonló kétségek amúgy korábban Amandla és Dayo kapcsán is felmerültek, és a rasszista hangulatú megjegyzéseket (előre szólok!) moderálni fogom, de neeem, remélem/gondolom, hogy nem az volt a célod.

      Ezzel együtt C. Tyson nem Mags: megjelenésre, kisugárzásra, alkatra, életkorra sem.

      Sam Claflin pedig nem kizárt, csak még nem biztos :D
      Viszont - HA őt választották valóban - akkor az biztosan nem azért volt, mert szerepelt korábban bizonyos filmekben. Ezt tájékoztatásul szoktam leírni, és szokták leírni a kinti újságok is, hogy tudjuk hova tenni a színészt. HA S. C. lesz Finnick, akkor azért őt választották, mert ő volt a legmeggyőzőbb a válogatáson. Ahol Armie Hammert, Garett Hedlundot és nagyon sok fiatal fickót meghallgattak, megnéztek. Egyetérteni nem muszáj a szereplőválogatókkal, de bízni bennük érdemes.

      De én is jobban szeretném azt, aki a Twilight-ban Emmettet játssza. Kellan Lutznak hívják a fiatalembert :), de sajnos van egy olyan íratlan szabály a szereplőválogatás során, hogy az Éhezők Viadalában nem szerepelhet Alkonyatos szereplő. Szerintem (is) baromság, de ez van :/

      Törlés
  4. Beetee szerepére szerintem Tony tökéletes lenne.. Eddig ő tetszik a legjobban a szereplőválogatós hírek közül..:)

    VálaszTörlés
  5. Fúúú, de jó lenne Tony Beetee szerepére. :D Én nagy Monk-rajongó vagyok, és abban eléggé hasonló karaktert játszik zseniális módon, szerintem ez nagyon testhez álló szerep lenne neki. A Finnick-jelöltek közül eddig még Hedlunddal szimpatizáltam a legjobban, de próbálok nem kétségbe esni, ha más lesz, úgyis a filmből derül ki igazán, jó-e a szerepre.

    VálaszTörlés