2012. június 26., kedd

Szereplőválogatás kishírek és egy Elizabeth Banks interjúrészlet

Finnickről sajnos semmi infó, de van kettő Johanna hírünk is az Entertainment Weekly jóvoltából, továbbá egy rejtélyes szereplő kilétére is fény derül.
  • Múlt heti hírünkkel ellentétben az EW egyik cikke szerint Mia Wasikowská-t mégsem hallgatják meg Johanna szerepére. A színésznő képviselője elmondta, hogy Wasikowská-t meg sem keresték a szereppel kapcsolatban, és egyéb 2012-es kötelezettségei miatt egyébként sem tudná eljátszani a szerepet. Az újság megkeresésére a Lionsgate továbbra sem reagált, ők majd kiadják a hivatalos közleményt, ha aláírtak az egyes szereplők.
  • Egy másik - szintén - EW hír szerint azonban van újabb jelölt Johanna szerepére, mégpedig Jena Malone személyében, akit korábban az Álomháborúban láthattunk. A cikk úgy fogalmaz, Malone indul Johanna szerepéért.
  • A Magic Mike egyik szereplője, Kevin Nash a film napokban zajlott premierje után szólta el magát az USA Today riporterének. Nash azt mondta, szó van róla, hogy kap egy szerepet az Éhezők Viadala következő részében. Hozzátette: - Csak azért imádkozom, hogy visszatérő szerep legyen, hogy ne öljék meg. - mondta Nash.

Szerintetek kinek a szerepét kaphatja Nash?? És hogy tetszik az aktuális Johanna jelölt?
Az ugrás után pedig egy Elizabeth interjúrészlet, az is összefoglaló jelleggel, röviden.


Ami miatt az emberek izgatottak lehetnek az Éhezők Viadala folytatása, a Futótűz kapcsán:
Egy körútra indulunk, amely során bejárjuk a körzeteket. Vagyis bepillantást nyerhetünk néhány másik körzetbe. Szerintem ezáltal sok mindent megismerünk majd és szórakoztató is lesz. Úgy gondolom, ezúttal a Kapitólium is valóban életre kel majd.

Arról, hogy jobb-e, ha ugyanaz a rendező visz végig egy sorozatot vagy az a jobb, ha a rendezők váltják egymást:
Nem tudom, melyik a jobb. Véleményem szerint minden sorozat más. Én annak a híve vagyok, hogy jobb ha valaki friss szemmel néz rá a dologra. Vagyis ha van pár olyan friss fej, akik igazán nagyszerűek, akkor igazán jó lesz. És ne feledjük, a producergárda nem változott. Ugyanazok a főszereplőket alakító színészek is. Szóval rengeteg folytonosság lesz a filmben, úgyhogy nem lesz gond. Szerintem jó lesz, hogy új emberek is csatlakoznak.
Forrás: Redeye

13 megjegyzés:

  1. Na jó, kész, én majdnem teljesen ilyen arcot képzeltem Johannának. Nekem tuti befutó!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Nash-t Chaff szerpére hallgatták meg,én nem tudom másnak elképzelni...Majd meglátjuk :))

    VálaszTörlés
  3. De az is lehet,hogy Undersee polgármestert fogja játszani.

    VálaszTörlés
  4. Na, eddig tényleg ő a legjobb Johanna. És ő biztos lenyírja a haját ha az kell :)
    http://www.imdb.com/media/rm2984481792/nm0540441
    Nash meg vagy Chaff, esetleg Brutus. De biztos nem visszatérő szereplő lesz.

    VálaszTörlés
  5. Ennek a csajnak az arca engem is megfogott. Na de majd kiderül.

    VálaszTörlés
  6. Nash-nek én is Chaff vagy Brutus szerepét tudnám elképzelni, viszont érdekes, mennyire egyetértetek a Johannan jelölt kapcsán. Na, nekem ő nem bejövős, én még mindig Zoe-fan vagyok, de meglátjuk. Nem győzöm elégszer megfogalmazni, hogy mennyire várom már, hogy elszánják magukat. Pláne, hogy egy ideje Finnick ügyben tök némaság van...

    VálaszTörlés
  7. Hmmm...Jena jó színésznő, csípem a csajszit, de mint Johanna? Hát, nem is tudom. Mondjuk jó lenne végre egy nem kedveskedő szerepben látni. Azt hiszem, megbirkózna a szereppel.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is egész jó Johanna jelölt :) És amikor megláttam Nash fejét, akkor nekem is egyből Brutus ugrott be :D
    Finnick ügyben meg... Vihar előtti csend? :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem johannától a kedvenc mondatom,hogy "Még jó,hogy szóltál te kis hülye,különben ott maradtunk volna a parton!":D Valahogy el tudom képzelni,ahogyan ezt Jena mondja... :DD

    VálaszTörlés
  10. Nash - t én is eltudnám képzelni Brutusnak :) Én személy szerint Zoe - t jobban eltudnám képzelni Johannának mint
    Jenát, de ő sem lenne rossz

    VálaszTörlés
  11. Számomra Johanna mindegy, csak vállalja be a meztelenkedést :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lájkolni akartam, de rájöttem, ez nem az az oldal :D

      Törlés