2012. június 8., péntek

Megvan a Futótűz végleges forgatási helyszíne??

Ha emlékeztek, akkor pár hete röppent fel a hír, miszerint a Futótűz forgatási munkálatai Észak-Karolina helyett, Georgiában, Atlantában folytatódnak. Az akkori hírt egy Ross Bowen nevű Észak-karolinai újságíró osztotta meg Twitterén.

Nos, úgy tűnik, mégis csak változhattak a dolgok, hiszen ezúttal egy Hawaii szigetet nevezett meg - Kauai-t -, mint az Aréna legvalószínűbb forgatási helyszínét, ahol az utolsó 3 hétben forgatnak majd
Íme egy kép, amely csodálatos, szerintem szívesen viszontlátnánk a filmben, és szerintem simán képzeltünk hasonlóakat, amikor a Nagy Mészárlásról szóló fejezeteket olvastuk a könyvben:


Ha Bowen Twitterét tovább böngésszük, további érdekességekre bukkanhatunk még, nem véletlenül, hiszen ő nem messze él Az éhezők viadala forgatási helyszínétől, Henry River-től.
Így aztán rögtön a következő tweetből azt is megtudhatjuk, hogy a Lionsgate egyik operatőre Henry River-be látogatott (ahol a Peremben játszódó képek forogtak), és valószínűleg oda is visszatérnek majd forgatni, mégpedig koraősszel. 
Sajnos azonban nem tett jót a helyszínnek, hogy ismertté vált, nemrégiben ugyanis a Mellark-pékség vandalizmus áldozata lett, ellopták ugyanis a Pastries P betűjét. :(


A forgatásról a napokban a Cinestar is megjelent egy cikkel, amit a chatbe már linkeltem, de ide is kapcsolódik, amely szerint pedig a forgatás már júliusban(!) elkezdődik, és egészen december végééig tart. Ha a produkció méreteiet tekintjük, ez mindenképp indokolt is, azonban akkor nagyon bele kell húzniuk a szereplőválogatásba, hiszen nem csak Finnicről kell dönteni, hanem Johannáról (ő még "nagy falat" lesz), Magsról, Beetee-ről, Plutarchról, Hazelle-ről és még sokan másokról, akik részt vesznek majd a Mészárláson, vagy új szereplőként jelennek meg a 12. körzetben. Én továbbra is tűkön ülök!! 

4 megjegyzés:

  1. Oh yeah, friss infók a Futótűzról. A kép alapján nagyon tetszik a helyszín, támogatom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szerencse. Különben állhatnanának neki másikat keresni ;) :P

      Törlés
  2. Tökéletes helyszín lenne szerintem.. Én így képzeltem el.:D

    VálaszTörlés
  3. Mennyit kell még rá várnunk... :(( Alig várom,hogy kész legyen ez is *.* :)) Nekem speciel az összes helyszín a kedvencem, de ez... gyönyörű *.* :3 :D

    VálaszTörlés