2012. június 30., szombat

Fanmade este

Annie chat-be linkelt videóajánlatainak ötlete alapján, úgy gondoltam, keresek még hozzá párat, és csinálok egy rajongói videókból álló bejegyzést.

Az első két videóban régi vágyam beteljesülésének eredményét láthatjátok: régóta keresek olyan Éhezők Viadala előzetest, amely az Alkonyat képeit használja fel, hiszen ilyen jellegű előzetesekből sok érdekeset láthattunk már, Alkonyatosat pont nem. Aztán egyszer találtam egyet, de abban annyira különböző minőségűek voltak a különböző filmekből vett részek, hogy nem éreztem túl igényesnek, ám a következő kettő versenyképes. Persze csak az érdekesség kedvéért linkelem őket:




A következő videóban a trilógiából származó elgondolkodtató idézeteket olvashatjátok igényes képi és hangi aláfestéssel (Annie javaslata alapján), ám ennek beágyazása le van tiltva (miért jó ez vajon bárkinek is???), de ITT meg tudjátok nézni.

Aztán szintén Annie javasolta ezt a Kiválasztott előzetest, amelynek nagyon jellegzetes hangulata és jól eltalált szereplői vannak, és remek képekből van összeválogatva:



Aztán pedig mindenképpen szerettem volna egy Futótűz előzetest keresni, akkor találtam rá erre a videóra. Nagyon jól ábrázolja azt, hogyan épül fel a 3. Nagy Mészárlás Arénája, úgyhogy aki nem olvasta a második kötetet, az tudjon róla, hogy keményen SPOILERes, én szóltam. Viszont szerintem nagyon klassz:

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy hozzájárulhattam ehhez a bejegyzéshez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm!
      Jó, hogy ilyen inspiráló csapat van itt, múltkorában a posztergyűjtés is milyen jól sikerült. Hír meg nincs mindig, én meg nem tudok csinálni, de ilyenkor jól jön egy kis fanmade anyag. Nagyon sok jó van közöttük!!

      Törlés
    2. Azok is jók, amit Te találtál. Az Alkonyatos anyag érdekes. Az elsőben, amikor Effie hangján Jessica, Snow-én meg Charlie szólal meg, hát ott felröhögtem. XD A második tetszett a legjobban.
      A Catching Fire trailer is bejövős.

      Törlés
  2. Hűűűű :D Nagyon jóóó mind :) Az Alkonyat-párhuzamos meg nekem felér 2X2,5 perc mennyországgal :) Aro, mint Snow elnök? Nálam ez telitalálat :) Meg az utolsó C. F. videó volt még ütős. Vagy csak már nagyon várom a 2. részt? :))

    VálaszTörlés