2012. június 28., csütörtök

Az Éhezők Viadala az AXN Zoom című műsorában

Május közepén és végén az AXN Zoom című műsora sorban egymás után több műsoron keresztül foglalkozott az Éhezők Viadalával. Minden műsorban egy 3-4 perces kis összefoglalót láthatunk, amelyekben képeket láthatunk a filmből, kulisszatitkokat, interjúkat a premierről és hasonló érdekességeket. Bár vannak bennük átfedő képek, de amennyire néztem, az összefoglalók nem azonosak, szóval érdemes megnézni őket. A videókat sajnos beágyazni nem tudom, csak linkelni, cserébe viszont segítek abban, a műsor mely részén (hány percnél) találjátok az Éhezők Viadalára vonatkozó részeket!


A tippért köszönet a Twinform szerkesztőinek!

4 megjegyzés:

  1. Húúú,ezt imádom!! Nagyon köszönöm ,hogy beraktad ide,órákig tudnám nézegetni... :DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy ennyit foglalkoznak az Éhezők Viadalával, az viszont nagyon nem tetszik, hogy egy másik sikerszorit ennyire lehúznak. Nekem a másik kedvenc filmem(és egyben könyvem) a Twilight és rettentően idegesít, amikor így lealacsonyítják és úgy beszélnek róla, mint egy darab szemétről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maximálisan egyetértek minden egyes szavaddal!
      Én magam is nagy Alkonyat-rajongó vagyok, így elhatárolódok a bejátszásokban szereplő "vinnyogó vámpírok" és egyéb kifejezésektől, és csak azt tudom mondani: figyelmen kívül kell hagyni ezeket. Részemről semmi nem befolyásolja azt, hogy mi az, amit én kedvelek, a stílus pedig a szerkesztőket jellemzi, nem a sorozatot.
      Ami viszont valóban súlyos: szerintem műsorkészítőként pártatlannak kellene maradniuk.

      Sőt: én egy Éhezők Viadala rajongói oldalon sem szoktam kedvelni, ha bárki, bármelyik sorozatot lehúzza, de szerencsére itt remek olvasóközönség van, akik nem is tesznek ilyesmit :)

      Szóval én sem örülök neki, hogy ilyen is szerepel a músorban, de figyelmen kívül hagyom teljesen.

      Törlés
  3. Ezen behaltam:
    Josh:Házassági ajánlatokat kapok,ami elég ilyesztő...Már 80 feleségem lehetne...
    Liam:Akiket mind lelőhetnénk... :'DD

    VálaszTörlés