2012. június 19., kedd

5 kategóriában jelölt az Éhezők Viadala a Total Film Hotlist Awards-on is!

Az 5 kategória pedig a következő:

  • Legklasszabb film: Az éhezők viadala
  • Legdögösebb színésznő: Jennifer Lawrence
  • Legjobb (filmadaptációra váró) könyv: Futótűz
  • Legjobb jelenet: Tiszteletadás Rutának - Éhezők viadala
  • Legdögösebb feltörekvő férfi színész: Liam Hemsworth
Az a helyzet, hogy azt sem sikerült kinyomoznom, hogy mikor lesz ez a díjátadás, aki megtalálja a honlapon, kérem, hogy jelezze!
Szavazni simán lehet regisztráció és minden egyéb nélkül (nincs korhatár vagy bármilyen más megszorítás), sőt, ha valakit hiányoltok, a szavazó"lap"/oldal alján azt is beírhatjátok. Főleg, mert például Josh-t nem látom egyik kategóriában sem, és bár én ezt meg tudnám magyarázni, tudom, hogy sokan vagytok, akik örömmel vennétek, ha díjat nyerne, szóval nosza: lehet jelölni is!!  Sőt, elvileg lehet nyerni iPad-et is, de azt nem néztem meg, mit kell tenni érte, anélkül is lehet ugyanis szavazni!

Szavazás és további részletek a Total Film Hotlist Awards honlapján.
Fanninak pedig köszönet ismét a tippért! :)

2 megjegyzés:

  1. Ha mindenre szavaztál, akkor a végén felajánlja, hogy szeretnél e nyerni. :) Nem lesz nehéz megtalálni. :) Szavaztam Joshra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajaja. Úgy értettem, hogy én arra kattoltam, hogy nem akarok nyerni, csak szavazni. Ezért írtam, hogy nem tudom, ha nyerni szeretnél, kér-e még valami személyes adatot! :) Azért azokat csak óvatosan adjátok meg :))

      Törlés