2012. április 2., hétfő

A Hillywood Show Éhezők Viadala paródiája

Már lehetett hallani róla, hogy a Hillywood Show elkészíti Éhezők Viadala paródiáját is, miután az Alkonyat részek parodizálásával már nagy sikert arattak korábban. Ott olykor egészen ötletes 8-10 perces produkciók is születtek, itt ezúttal be kell érnünk egy 4 perces kis videóval (aminek majdnem a fele a stáblista mondjuk). A ruhák és a díszlet itt is stimmelnek, kár, hogy az egész filmből az interjújelenet az egyetlen, amit Hillywoodék kiemelnek:

6 megjegyzés:

  1. Nekem ez most nem tetszett :/
    Az Alkonyatból elég sok paródia készült, de kevés közülük az ízléses. A Hillywood Show és Vampire Suck a kedvenceim, mert azok tényleg jók és lehet rajtuk nevetni.
    A HG-ból talán azért nem lehet jó paródiát készíteni, mert túl depresszív a témája/hangulata. Igaz, hogy az Alkonyat részeknek is van egyfajta depis hangulata, de közel se ennyire.

    VálaszTörlés
  2. Nekem se igazán tetszett:D A díszlet emg ruha jó viszont:D De ezen én többet röhögtem, csak kell hozzá egy kis angol tudás: http://www.youtube.com/watch?v=Rez9pBbdCMk&feature=related

    VálaszTörlés
  3. Hát...ez borzalmas. :/
    Az a Katniss "utánzat" meg...jaj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annie! Ennek nem ez lenne a lényege, hogy a szereplő mennyire hasonlít-e Kattnissre vagy sem. Az Alkonyat esetében nagyon találóak voltak a zenék, nem csak egy jelenetet parodizáltak, hanem többet, nem 2 és fél perc volt az érdemi meló, hanem 8-10 is olykor.
      Szóval Hillywoodéknak már vannak referenciáik, de most szerintem is gyönge próbálkozás volt. Amúgy nem is vagyok benne biztos, hogy szabad/érdemes-e paródiát csinálni ebből a sorozatból, ígérem, nem fogsz itt sokat találni :)

      Törlés
  4. Oké Ancsi, tudom, hogy nem a hasonlóság a lényeg. ;)
    A Vámpíros filmet szeretem. Mert az tényleg mulattatott. De ennek már ez a pici részlete is irritál.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés