2012. március 8., csütörtök

Nyereményjáték a Librin (is)!

Újabb nyereményjáték látott napvilágot az Éhezők Viadalával kapcsolatban. Tegnaptól március 19-ig válaszolhattok a könyvvel kapcsolatos két nem túl bonyolult kérdésre a Libri weboldalán.


Az Éhezők Viadala - Játékszabályzat
A Libri Könyvkereskedelmi Kft., Az Agave Könyvek Kft. és a Fórum Film Filmforgalmazó Kft. által meghirdetett nyereményjáték az alábbi kondíciókkal érvényes:
Nyereményjáték időtartama: 2012. március 5.  – 2012. március 19.
Nyereményjáték leírása:
A játékban mindenki részt vehet, aki helyesen válaszol a Libri üzleteiben osztott könyvjelzőn, és a www.libri.hu-n feltett két kérdésre, és válaszát 2012. március 19. éjfélig elküldi a jatek@libri.hu email címre (vagy a www.libri.hu oldalon megválaszolja azokat).
A nyerteseket a sorsolást követően E-mailben értesítjük, nevüket az akciós aloldalunkon feltüntetjük. A nyereményeket mindenkihez postai úton juttatjuk el.
Kérjük, hogy minden játékos a válaszokkal együtt a postázási címét is küldje el a jatek@libri.hu E-mail címre, a tárgymezőben „Az Éhezők Viadala” megjelöléssel!
Nyeremények:
1 db iPad
100 db Agave könyv
100 db páros belépő, ami beváltható március 22. és április 22. között Az éhezők viadala c. filmre
2 x 25 000 Ft értékű könyvcsomag

UPDATE: Mivel felmerült a kérdés, hogy a Libriben található könyvjelzőn is ugyanazok-e a kérdések, - ha már amúgyis benn jártam a városban - beugrottam a Libribe, hogy hozzak egy ilyen könyvjelzőt. Úgyhogy láthatjátok, ugyanazok, íme a könyvjelző. Érdemes beszaladni érte egy boltba :)

És bár (fizikailag) nem lehet kinn az összes nyereményjáték egyszerre, de megtaláljátok őket a Nyereményjáték cimke bejegyzései között! 

6 megjegyzés:

  1. az üzletekben osztott könyvjelzőkön mi a kérdés? Ugyan az mint a netesek? Csakmert a közelünkbe nincs Libri és nem tudok érdeklődni sem..:/

    VálaszTörlés
  2. Szerintem igen, de benézek valamikor a héten vagy jövőhéten, és jelzem. Mindenesetre én úgy értelmezem a mondatot, hogy az és=illetve. De jelentkezem még ezügyben, nyugi! :) Egyelőre én is csak erre a két kérdésre válaszoltam.

    VálaszTörlés
  3. azt szereetném kérdezni, hogy ha a libri.hu-n válaszolok a kérdésekre akkor még e-mailban el kell küldeni a nevünket, címünket stb. vagy ott elég csak az e-mail cím?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem kell pluszban e-mailben küldeni semmit. A versenyszabályzatban vagy-vagy van írva...

      Törlés
  4. Nyertem egy könyvet! :) Köszönöm! Évi

    VálaszTörlés