2012. március 13., kedd

Március 15-étől lehet foglalni a jegyeket a Cinema City-kben!

A Cinemy City Facebook oldala osztotta meg a következő hírt. Gondolom, már sokan vártátok ezt az információt :))


Kedves Rajongóink!

Jó hír a "Hunger Games - Az éhezők viadala" című filmmel kapcsolatban!

A film premierje március 22., azonban már március 15-től minden moziban lehet jegyeket venni az éjféli és a többi vetítésre is! Illetve foglalni is tudtok weboldalunkon keresztül, valamint a következő telefonszámon: 06 1 999-6161.

11 megjegyzés:

  1. Ma reggel óta lehet foglalni!!!!
    Chatbe is kiírtam, de ide is beírom, kommentben jobban megmarad:)

    VálaszTörlés
  2. Én ma felhívtam a mozinak a jegyrendelő vonalát és csak az éjfeli vetítésre lehte jegyet foglani. A 23.-ai és az azután következő vetítéseker csak jövőhét elején élehet jegyte foglalni:(

    VálaszTörlés
  3. Én lefoglaltam Miskolci mozira 22-én délutáni vetítésre a jegyet és még most is ott van. Sőt a többi nap is ki van írva. Mondjuk az igaz, hogy vagy csak 4 mozi van (még) megjelenítve. Szerencsére ami nekem kell az ott van.

    VálaszTörlés
  4. de hol foglaltál?

    VálaszTörlés
  5. igen már én is megtaláltam.az a baj hogy a palace cinemas-nál nem lehet még jegyet foglalni.

    VálaszTörlés
  6. Biztosan holnap vagy valamelyik nap kiteszik az összes mozit és akokr lehet majd.

    VálaszTörlés
  7. Türelem! Szerintem olyan hatalmas érdeklődés még nincs, hogy ne kapnánk jegyet akár akkor is, ha odamegyünk a moziba. Én sem bírok még foglalni, de nézzétek meg a cikket: március 15-öt ír!! Nyilván elkezdték feltölteni az adatbázist, de majd csak később végeznek vele. Nemsoká mozizunk, kitartás!!! :))

    VálaszTörlés
  8. Uhh,sorry!
    Még oda írhattam volna, hogy az éjféli előadásra gondoltam, de már siettem el hazulról és csak gyorsan akartam szólni nektek, hogy aki éjfélire akar jönni le ne maradjon:)

    VálaszTörlés