2012. március 24., szombat

Liam Hemsworth Volture interjúrészletek

Engedjétek meg, hogy a Gale rajongók nevében szóljunk: Liam Hemsworth karaktere ugyan közel sem szerepel annyit a mozivásznon, mint állítólagos riválisa, Peeta, de a Jennifer Lawrence által alakított Katniss karakterének talán szüksége is van egy kis időre, amit Gale-től távol tölt, hogy igazán értékelje azt, amije van. Hemsworth egy csöndes és mindig megbízható karakterként alakítja Katniss régi barátját, és az sem okoz különösebb gondot, hogy olyan magas, mint azok a fák, amelyekre Katniss felmászik. A Volture nemrégiben beszélgetett a mókus-rajongó Hemsworth-szel, hogy karakterének megközelítéséről kérdezze és arról is beszélgettek, milyen zenei terveket szövöget Éhezők Viadala-beli színésztársával. 

Látható, hogy Gale odavan Katniss-ért, miért nem tesz mégse semmit azért, hogy ezt kimutassa?
Most azt gondolom, ez még egyikük részéről sem szerelem. Együtt nőttek fel és lényegében legjobb barátok, vagy méginkább egyfajta testvéri viszony van közöttük. Szegénységben élnek, és segítenek egymásnak a túlélésben, és hogy megóvják a családjaikat, és tényleg csak azért küzdjenek, hogy életben maradjanak. Én nem hinném, hogy ez szerelem még abban a pillanatban, amikor Gale-nek végig kell néznie, hogy a legjobb barátja elmegy és megnyeri ezt a Viadalt.


De azért fáj neki, amikor látja, hogyan kerül Katniss egyre közelebb Peetához. 
Igen, azt hiszem, ez határozottan így van! Szerintem Gale nagyon össze van zavarodva, amikor végignézi ezt a Viadalt. Az elején nem akar foglalkozni vele, ki akar maradni belőle, nem nézi. De mivel a legjobb barátja részt vesz benne, nem tudja nem megnézni. Szerintem ő úgy érzi, hogy Katniss igazán a játék részesévé vált, hogy a lány szerepet játszik, és kicsit össze van zavarodva amiatt, hogy a lány mit csinál Peetával, és azt miért teszi. De végülis Katniss csak megpróbál életben maradni, és szerintem Gale tisztában van ezzel, amikor a lány hazatér. 


A filmnek hatalmas szereplőgárdája van, de neked csak Jennifer Lawrence-szel volt közös jeleneted. Jó érzés, hogy a promókörúton te is együtt lóghatsz ezekkel az emberekkel?
Nagyon klassz! A film több szereplőjének nagy rajongója vagyok. Woody Harrelson világ életemben a kedvenc színészem volt, de itt nem dolgoztunk együtt, ami miatt nagyon csalódott voltam, de aztán megismerkedtünk, és ő egy nagyon klassz fickó, és az a helyzet, hogy Lenny Kravitz is az. Nagyon izgalmas, hogy része vagyok én is ennek a társaságnak, ugyanakkor rossz, hogy nem dolgozhatok együtt mindenkivel. 


De lesz még pár része a sorozatnak, úgyhogy abban a luxusban van részed, hogy tudod, mi vár rád.
Igen, még sok minden következik. Emiatt nagyon izgatott vagyok. A harmadik kötet szerintem fantasztikus, és hát ott van benne az a hatalmas felkelés, amelyet szerintem nagyon jó buli lesz leforgatni és megmutatni.

Olvastam egy interjút Josh Hutchersonnal, amelyben azt nyilatkozta, hogy létre szeretnének hozni együtt egy elektronikus [dubstep - aki tud, írhat értelmes magyar szinonimát :)] zenekart.
(Nevet) Igen. Amikor forgattunk, egyszer mutatott pár elektronikus zenét, és amikor nagyon unatkoztunk, bementünk egy hangszerboltba, és vettünk egy kis billentyűs hangszert... hogy is hívjátok? Szinkronizátor?

Szintetizátor?
Szintetizátor, igen. És vagy két héten keresztül elektronikus zenét próbáltunk szerezni vele. De szerintem azóta nem vettük elő óta. Csak kis álom volt.

Muzikális beállítottságú srác vagy?
Nem tudok énekelni. Egy darabig gitároztam. Szóval nem vagyok jó, nem vagyok egy Lenny Kravitz semmilyen értelemben, de szeretek néha pengetni egy kicsit.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis interjú. Bár a könyvben Peeta a nagy kedvencem, de a filmben Gale (Liam) fogott meg inkább.
    Okos, értelmes srác, látszik, hogy olvasta a könyvet és tisztában van Gale szerepével.
    Köszi a cikket, élmény volt olvasni:)))).

    VálaszTörlés
  2. Örülök akkor. Sokszor annyira nem érkezik visszajelzés az interjúkra, hogy néha már azt hiszem, rajtam kívül nem is érdekelnek senkit. De tudom, hogy sok helyen én is csak elolvasom a cikket és nem biztos, hogy reagálok.

    Amúgy az első bekezdéstől határozottan elhatárolódom, azt majdnem töröltem is, úgy, ahogy van :) Viszont a filmben az egyik legjobban elkapott jelenet Gale arcán az a fájdalmas fintor, amikor látja, hogy Katniss megcsókolja Peetát a barlangban, úgyhogy én is úgy láttam, hogy jól hozta Hemsworth a karaktert, és ennek tökre örülök :)) Kicsit féltem, hogy a srác helyesebb, mint amilyen tehetséges, de tök rendben volt :)

    Úgyhogy várom én is a második, és a harmadik könyv adaptációját is, ez utóbbit majdnem kizárólag a sok-sok Gale miatt :)

    VálaszTörlés
  3. Ancsi: akkor ebben egyetértünk. Gondoltam, hogy nem Te írtad azt a bekezdést:).

    Igen, az a jelenet engem is megfogott. De sajnos itt, az első részben, túl sok színészi képességre nem volt szüksége. Remélem a többi részben azért jobban kibontakoztathatja magát és nem csak mosolyognia kell:).

    És persze, hogy olvassuk az interjúkat is - hidd el, hogy minden cikknek örülünk!:)

    VálaszTörlés