2012. március 9., péntek

Fotósorozatok a srácokról

Hogy egál legyen, hoztam egy Josh és egy Liam fotósorozatot is.

Kezdjük Liammal mert... mert azok a képek bejövősebbek, ő a Flaunt magazin hasábjain látható:





Josh a TeenVouge magazin oldalain látható, kicsit más stílusban. [Szerintem nem illik a korához és stílusához sem a fotósorozat, de ez a magánvéleményem.]


Többi kép kattintás után:





Akit érdekel, ugyanerről a fotózásról egy színfalak mögötti videót és interjút is talál a Teen Vouge oldalán.

5 megjegyzés:

  1. Jesszus! Liam nagggyyyoooon szexi :D
    Josh sorozata nekem sem jön be, cuki meg minden, de szerintem sincs összhangban a stílus és a kora.
    Viszont Liam hmm.... itt csorgatom a nyálam :P

    VálaszTörlés
  2. Hát...Josh nem néz ki valami jól ezen a sorozaton, Liam viszont igen. Ezért bónuszpontot érdemel Team Gale!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem árt a Team Gale-nek egy kis erősítés ;)

      Törlés
  3. Én mindig azt mondom a jó pasik között két típus van: a szexi és az aranyos. Liam tipikusan a szexi kategória, Josh pedig az aranyos:D

    VálaszTörlés