2012. február 16., csütörtök

Josh és Jennifer interjúrészletek

Josh Hutcherson az amerikai Metro újságban:

Az Éhezők Viadala megjelenésének közeledte nagy előrelépést jelent majd számodra. Hogyan változnak meg a dolgaid?
Jelen pillanatban nem sok minden változott még. De ahogy előre nézek, egyre idegesebb vagyok, ha arra gondolok, milyen hatalmas elvárások vannak a filmmel szemben. Lehet, hogy egy kicsit megváltoztatja majd az életemet, de ez van. Nagyon izgatott vagyok miatta.

Az Éhezők Viadala válogatási folyamata volt az interneten a legvitatottabb szereplőválogatás, amit valaha láttam. Színész oldalról ez hogy látszott?
A rajongók rendkívül hűségesek, és akárhányszor is látjuk a kirohanásaikat, vagy nevezd, ahogy akarod, akkor az a szenvedélyükből fakad. Én soha nem netezek igazán. Úgyhogy csak szóbeszéd alapján hallottam, hogy miről beszélnek, de tényleg. Úgyhogy ez nagyon izgalmas számomra. Tudom, hogy egyesek ezt egy kicsit komolyabban veszik, mint mások. Számomra ez, hogy a rajongók ennyire szenvedélyesek, hogyha hallom, mennyire belelovallják magukat, akár pozitív, akár negatív módon, csak megerősíti bennem azt, hogy milyen fontos - nekik, és nekem színészként is - hogy jól végezzem a dolgom.

És mennyire lesz erőszakos a film?
Nagyon könyvhűek maradtunk, abból a szempontból is, hogy az erőszakos jelenetek is valósághűek legyenek, ugyanakkor azonban Gary Ross, rendező megvágta az erőszakos jeleneteket a film szerkesztése során, hogy a PG-13-as filmek közönsége is nyugodtan megnézhesse, mégis hű maradt a kegyetlenség könyvbéli ábrázolásához.

Jennifer Lawrence a TotalFilm magazinban:

Megkerestük a 21 éves színésznőt, hogy Az Éhezők Viadalával kapcsolatban beszélgessünk vele, ő pedig elmesélte nekünk, hogyan csatlakozott a filmadaptáció elkészítéséhez:
- Anyukámnak megvan az a szörnyű szokása, hogy ha elolvas egy könyvet, megkér, hogy olvassam el én is, majd szerepeljek a filmváltozatában. Így történt ez a Hallgatás törvénye esetében is. 


Kezdeti vonakodásával kapcsolatban - amely az ellen irányult, hogy főszereplője legyen egy a későbbiekben valószínűleg hatalmas népszerűségnek örvendő sorozatnak - Lawrence így nyilatkozott: 
- Szívesen lennék évekig Katniss... de erősebb volt bennem a félelem, hogy a saját életem is megváltozhat. - Szerencsére anyukája ezúttal is közbeavatkozott...
- Amikor korábban többször megkérdezték, hogy miért független filmekben szerepelek, és miért nem filmstúdiók által gyártottakban, akkor mindig azt válaszoltam, hogy nem az számít, hogy milyen kaliberű egy film, mire most anyukám így szólt: "Itt egy forgatókönyv, ami tetszik, egy karakter, ami tetszik, és elutasítanád csupán azért, mert túl naggyá válhat? Akkor képmutató vagy!"

És hogy valójában mennyire lez véres az Éhezők Viadala (amelyet a Battle Royale-hoz és a Menekülő emberhez is hasonlítanak)?
- Van benne vér, halál, lándzsák, nyilak fúródnak emberekbe, de meg lehet csinálni mindezt úgy, hogy nagy hatású legyen, mégse véres.

Ésvégül jöjjön még egy Josh interjú-részlet a Nylon magazonból:


A Kentucky származásáról:
Van egy kanapém az elülső tornácon, ahol egész évben karácsonyi égők égnek, és egy Jack Daniels billiárd-asztalom. Kipróbált és igazi kentucky srác vagyok.

Az Éhezők Viadala kötetek elolvasásáról:
Öt nap alatt olvastam el őket - és nagyon imádtam! És imádtam Peetát. Félelmetes volt számomra, mennyire hasonlítok Peetára. Abban hisz, hogy mindegy, milyen körülmények közé kerül az ember, az a legfontosabb, hogy önmaga maradjon, és ez az én legfontosabb alapelvem is. Az üzleti életben különösen, ott rengeteg lehetősége van az embernek, hogy hamissá váljon. Amikor Peeta elmegy a Viadalra, nem hagyja, hogy megváltoztassák, ki is ő. Én pedig a színészet világába lépek be úgy, hogy nem hagyom, hogy megváltoztassanak.

Arról a vágyáról, hogy egyszer rendezni szeretne:
Mindig is szerettem volna a kamerák mögött is állni, de az sok időbe kerül. Én pedig nem szeretném csak úgy félig-meddig csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése