2012. február 19., vasárnap

Éhezők Viadala IMAX poszter

Megjelent a film IMAX posztere:

6 megjegyzés:

  1. ezek szerint akkor tényleg lesz IMAX-ban és 3D-ben? *_____*

    VálaszTörlés
  2. IMAX-ben igen, de szerintem 3D-ről szó nincs a plakáton.

    VálaszTörlés
  3. Most le lehet hülyézni, falusi lány vagyok, de elmagyarázná nekem valaki, hogy mi is pontosan az IMAX vagyis milyen plusz különlegességet nyújt mozizás közben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi! A falusiak tartsanak össze!:D
      Az IMAX a 3D egy továbbfejlesztett változata. 3D, de nagyképernyő. Így amikor nézed sokkal inkább 3D hatást kelt, mint az egyszerű 3D. Szerintem sima 3D-re nem is érdemes beülni, mert ég és föld a kettő.
      Remélem érthető.:D

      Törlés
    2. Hát, mindaddig, amíg egy országban egyetlen városban van IMAX, kár falusiasozni :-D De én azt is bevállalom, hogy imádom a jóó kis retró-mozikat :) Azt tudtam, hogy az IMAX bazinagy képernyő, de hogy ehhez szigorúan kötődik hozzá a 3D is, azt nem. Mondjuk nekem nem Budapest a világ :)

      Törlés
    3. Jujj, most nézem csak, Barbi, hogy reggel nem is láttam a Te kérdésed, azt hittem, Juni nekem akarta elmagyarázni, hogy az IMAX az igenis 3D.
      Mindenesetre az IMAX a hagyományosnál sokkal nagyobb méretű és felbontású képek vetítésére szolgál. A szabványos IMAX vetítővászon 22 méter széles és 16 méter magas. (mondja a Wikipedia: http://hu.wikipedia.org/wiki/IMAX)
      Mo-n csak egyetlen moziban van IMAX-es terem, a Cinema City Arénában, Pesten. Azért most elgondolkodtam, hogy ha lesz náunk is, ott is, akkor azért véletlenül arra kéne járni. Csak emiatt biztos nem mennék fel, de össze kéne kötni valamivel :)

      Törlés