2012. január 29., vasárnap

Egy Békeőr vallomásai

Az egyik rajongói oldal, a HGGirlonfire egyik ismerőse alakítja az egyik Békeőrt a filmben. Az ő személyes interjúját olvashatjátok:

Elképzelhetitek mekkora meglepetésként ért, amikor egyik jó barátom Facebook-üzenetet írt tavaly, hogy a férje statisztaként fog szerepelni Az Éhezők Viadalánk filmváltozatában! Nagyon izgatott lettem, megpróbáltam kitalálni, kit is fog majd alakítani. Nagyon fellelkesültem, amikor megtudtam, hogy Békeőr lesz. Nagyon titokzatos volt a szerepet illetően, mind a forgatás során, mind pedig akkor, amikor megjelent az előzetes, végül azonban mégis beleegyezett, hogy meséljen nekem filmes élményeiről. Úgyhogy ismerjétek meg Jesse Lewis Észak-Karolinai lakost, aki férj, apa és a 12. körzet Békeőre egy személyben! (Kisebb SPOILEREK előfordulhatnak!)

Hogyan kaptad meg a Békeőr szerepét? Első filmes munkád volt?
Úgy jutottam a szerephez, hogy a feleségem hatalmas rajongója a könyveknek, és megtudta, hogy itt lesz a forgatás Charlotte környékén. Beküldött egy képet magáról és rólam is. Körülbelül két hónappal később felhívtak, hogy szeretnék-e Békeőrt alakítani. Ez volt az első filmes munkám.

Mennyire zajlott titokban a forgatás? Aláirattak veletek titoktartási szerződést, vagy egyszerűen csak köztudott volt, nem beszélhettek senkinek semmiről?
A forgatás rendkívül titkos körülmények között zajlott a főbb színészek és a Békeőrök számára. A gyerekek elsétáltak az öltöztetőtől a forgatási helyszínre, ránk, Békeőrökre azonban fehér palástot borítottak, és lesötétített üvegű kisbuszokkal szállítottak oda. Nem írtam alá semmit, de világos volt, hogy ha valaki akár egyetlen képet is készít, örökre kirúgják a forgatásról. Nem használhattunk mobiltelefont és hasonló dolgokat sem.

Mi volt az első gondolatod, amikor megláttad a Békeőr egyenruhádat?
Amikor először felvettem az egyenruhámat és belenéztem a tükörbe, elmosolyodtam, mivel ez azt jelentette, megkaptam a munkát. Aztán az első gondolatom az volt, hogy jövő ilyenkorra az is lehet, hogy játékbábut csinálnak az én mintámra. Izgatott voltam.



Megismerkedtél a főszereplőkkel? Van valami vidám történeted a forgatásról?
A 12. körzetben játszódó jelenetekben szereplő legtöbb színésszel megismerkedtem. Találkoztam és beszélgettem Jennifer Lawrence-szel, Elisabeth Banks-szel és Josh Hutchersonnal, miközben azt a jelenetet forgattuk, amikor én a háttérben állok, amikor kisorsolják őket a Viadalra. Később Liam Hemsworth-szel is megismerkedtem. Találkoztam Suzanne Collins-szal is, de egyikünk se tudta, hogy ő az, amikor velünk beszélt. Csak másnap jöttünk rá.

A Hemsworth-szel való megismerkedésem viszont nagyon vicces volt. A felvételek között odasétáltam a sráchoz, hogy szerezzek egy kis vizet. Egész idő alatt pokoli meleg volt. Kicsit beszélgettünk, én pedig azt hittem, hogy ő csak a helyettese a Gale-t alakító színésznek. Megkérdeztem tőle, hogy mennyit pénzt keres ezzel. Kicsit furcsán nézett rám, én meg abban a pillanatban rájöttem, hogy ő nem helyettes. Elmondtam neki, mit hittem, és visszavontam a kérdést. Ő pedig elkezdett nevetni, és bemutatkozott. Úgy tűnt, nagyon szerény, és megtett minden tőle telhetőt, hogy beszéljen pár szót minden gyerekkel, aki odaköszönt neki.

Mennyire ismerted a történetet a forgatás előtt?
Egyáltalán nem ismertem a történetet, mielőtt elkezdtünk forgatni. Amikor elkezdtük forgatni az Aratási jeleneteket, megkérdeztem Josh Hutchersont, hogyan fog meghalni (a filmben). Ő meg elkezdett nevetni, és mondta, hogy "Látszik, hogy nem olvastad a könyvet!"

Tudatában voltál milyen érzelmi hatást válthatnak ki a nézőkből és a színészekből azok a jelenetek, amelyben szerepeltél?
Nem voltam tudatában ennek egészen addig, amíg Katniss fel nem áldozza magát Prim helyett. Azt a részt újra és újra leforgatták. A tömegben egyetlen gyerek sem pisszent meg. Nagyon mély és nagy hatású jelenet volt.

Meglepett, amikor megláttad magad az előzetesben?
Nem igazán voltam meglepődve. Tudtam, hogyha mutatják Elisabeth Banks-et, akkor ott fogok állni mögötte. Valószínűleg én voltam az egyetlen ember a világon, aki tudta, hogy én vagyok az. Sokkal izgatottabban vártam a többi Békeőr megjelenését az előzetesben, mint az enyémet. Nagyon jó volt viszontlátni szélesvásznon azokat az embereket, akikkel ott ismerkedtem meg. Az előzetesben mind nagyon félelmetesek hatottak, pedig mindannyian igazán kedves srácok voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése