2012. január 22., vasárnap

Cathay - az őrület folytatódik

Biztos sokan emlékeztek pár hete arra a bejegyzésre, amely egy szingapúri plázába (ennek neve a Cathay) kalauzolt el minket, ahol mindenféle promociós programokkal, poszterekkel és egy Éhezők Viadalás cuccokat halmozták el látogatóikat. Természetesen a Cathay nem adja fel, folytatja az offenzívát, máris megmutatta milyen poharakból ihatják majd a mozizók az üdítőiket, és milyen papírzacsiba kapják majd a popcorn-t. Mondjuk a "kombó"-t ábrázoló képről nem maradhatott le az Éhezők Viadala pókerkártya sem, pedig szerintem az emberek viszonylag ritkásan szoktak a moziban kártyázni. Sötét van ott, tudniillik ;)
Íme tehát a mozis csomag:


Ha egy kicsit szarkasztikus szeretnék lenni, akkor azt mondanám, nem is értem, hogy az Éhezők Viadala vizes palack hogyan maradhatott le a sorból, ugyanis olyan is van. 


A palackban fél liter természetes forrásvíz található, és a palack teljesen környezetbarát termék, újrahasznosítható. De ennél durvább, hogy az Amazonon rendelhető. Ami azt illeti, még nem elérhető, így az áráról sem tudok mondani semmit, de a lényeg, hogy nekem kicsit durva a jelenség. :)

2 megjegyzés:

  1. Forrásvíz egyenesen az Arénából :P

    VálaszTörlés
  2. Ez igen! És azt hittem,hogy én vagyok a megszállott. Ez azért durva :)

    VálaszTörlés