2011. december 29., csütörtök

Seneca Crane szerepében...

Wes Bentley.

Az 1978-as születésű Bentley-t az Amerikai szépségben láthattuk komolyabb szerepben. Aztán kisebb szünet következett, forrásaim szerint mindenféle drog-ügyletekbe keveredett, és a szerepválasztásai sem voltak túl jók. Szerencsére Wes ezekből kilábalt, és 2007 óta újra folyamatosan dolgozik. Nos, ő fogja játszani Seneca Crane főjátékmester kulcsfontosságú szerepét. Az előzetesben már egy egész pillanatig is láthattuk: 


Érdekes azonban, hogy bár a karakter a történet szempontjából kulcsfontosságú, hiszen ő az, aki megváltoztatja a 74. viadal szabályait, amelynek köszönhetően Katniss mellett Peeta is túlélheti a Viadalt, ám a történet során valószínűleg nem fogjuk túl sokat látni a filmben. Igazából az első kötetben nem is hagy mély nyomokat maga után, nekem említés szintjén rémlik csak, ám a második kötetben kiderül, hogy ez a szabálymódosítás az életébe került, és Katniss "méltó módon" emlékezik meg erről a Nagy Mészárlás kiképzőközpontjában, amikor a versenyzőket jellemző alappontokért meg a harc.

Igazából azért hoztam most elő, mert megjelent egy rövidke videó, amelyben Bentley az Éhezők Viadalának karakteréről beszél, arról, hogy hogyan közelítette meg a szerepet, és hogy a korábbi színészi tapasztalatai miként segítették ezen munkáját. A kintiek is azt mondják, hogy nem túl konkrét az interjú, aki jól ért angolul, hallgasson bele :) [nekem ez túl gyors...]

4 megjegyzés:

  1. http://hungergamesmovie.org/ Ezen az oldalon le van írva angolul az interjú, ha gondolod lefordíthatod :) Mivel írtad hogy a videóban túl gyorsan beszélnek, én kb. semmit nem értettem abból amit mondtak, de így leírva már felfogtam:D

    VálaszTörlés
  2. Barbyca!
    Az az interjú nem a "Seneca Crane szakállával" készült képzelt interjú? Mert én csak azt találtam.
    Illetve, ha ott látod a tényleges Wes Bentley interjút, akkor linkeld be kérlek, és én néztem el, de gyanítom, hogy nem :S

    VálaszTörlés
  3. hát...az előfordulhat:D ezek szerint nem valami jó az angolom, bocsi:D csak megláttam, hogy seneca meg interjú mondom de jó le van írva az interjú amit belinkeltél:D Bocsi mégegyszer :$

    VálaszTörlés
  4. Semmi gond :)
    Én is elnézhetek bármit, úgyhogy szóljál/szóljatok máskor is nyugodtan!

    Csak ez a szakáll-interjú meg szerintem nagy baromság, úgyhogy azt nem hozom ide az oldalra :)

    VálaszTörlés