2011. december 17., szombat

Ismerjük meg Amandla Stenberget!

A 13 éves színésznő az Éhezők Viadalában Ruta szerepét fogja alakítani, az egyik legfitalabb résztvevőét a Viadalon, azét a kislányét, aki a történet egy adott pontján szövetséget köt Katniss-szel, a főszereplővel. Suzanne Collins ifjúsági sci-fi regényének szélesvásznú adaptációja mellett Amandla a Columbianaban és a "Taste of Romance" című TV-filmben is látható lesz majd. Az NBC Miami riportere leginkább az Éhezők viadalával kapcsolatban faggatta.

Az emberek már alig várják Az Éhezők Viadalát, számodra milyen élményt jelentett a film forgatása?
Az egészet - én nem tudtam elhinni, még mindig alig hiszem el. Szerintem, amíg a film meg nem jelenik, nem is fogom, mivel számomra akkora megtiszteltetés, hogy eljátszhattam Rutát, és ez hihetetlen volt!

Mennyire komolyan készültél a szerepre és mennyire próbáltál belelátni Ruta fejébe?
Azt hiszem, legalább négyszer elolvastam a könyvet, és ötödjére is elolvastam, mikor megtudtam, hogy kiválasztottak. Mindent végigvettem, és jegyzeteket készítettem, és ez hatalmas vállalkozás volt. Mindig a könyvet olvastam. Amennyire csak lehetett, felkészültem, remélem, jó munkát végeztem.

A könyvben is Ruta volt a kedvenc szereplőd?
Két kedvenc karakterem volt: Ruta és a Rókaképű lány. Amikor először olvastam Rutáról, nem igazán vetítettem őt magamra, de minél többször olvastam a könyvet, egyre inkább úgy éreztem, hogy "Hűűű, ez egy csodálatos karakter. Mekkora büszkeség lenne, ha eljátszhatnám őt." Szóval azt hiszem, emiatt igazán izgatott lettem, hogy eljátszhatom őt.

Mennyire volt nehéz dolgod a forgatás során? Volt valami, amihez össze kellett szedned a bátorságodat?
Nem tudom, de lesz pár őrült dolog a filmben. Egyszer megcsíptek a méhek - nem a film részeként, hanem csak úgy. Szóval ez olyasmi volt, amit meg kellett oldanom, de amúgy semmi olyan nem volt, ami nehézséget okozott volna.

Annak ellenére, hogy nem vagy egykorú a stáb többi tagjával, alakultak ki szoros kötődések közöttetek?
Határozottan! Minden este elmentünk sushit enni és együtt jártunk úszni. Szuper jó buli volt. Mindannyian tanultunk egymástól. Nem határolódtunk el életkorok szerint. Egy nagy család voltunk, és azt is határozottan állíthatom, hogy az idősebb színészek, színésznők, akikkel együtt dolgozhattam, igazi példaképekké váltak - ugyanakkor olyanok voltak számomra, mintha a bátyáim vagy nővéreim lennének.

Mennyire lesz könyvű a film?
Nos, erről nem tudok biztosat mondani, hiszen még nem láttam a filmet, de szerintem fantasztikus lesz. Már csak várnunk kell, és márciusban megtudjuk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése