2011. november 28., hétfő

Srácok Az Éhezők Viadalából

Peeta vagy Gale?
Természetesen nem szeretném eldönteni a kérdést, és nem is azért hoztam a bejegyzést, hanem mert egyrészről előkerült pár kép a nyári Entertainment Weekly által készült fotósorozatból, illetve a Seventeen magazin pedig az ősz legjobb pasijai között tartja számon a két színészt.


Josh Hutcherson

Kora: 18 év
Lakhelye: Union, Kentucky
Hol láthatod: A Journey 2: The Mysterious Island című filmben (ami az Utazás a Föld középpontja felé c. film folytatásának tűnik), amelyet 2012. február 10-től játszanak a kinti mozik, illetve a hazánkban 2012. március 22-én bemutatásra kerülő Éhezők Viadalában főszereplőként Peeta szerepét játssza.
Létezik-e szerelem első látásra: Nem rémlik, hogy valaha első látásra szerelembe estem volna. De olyan pillanatokra határozottan emlékszem, amikor megláttam valakit és azt gondoltam, hogy 'Hűű, van benned valami, és szeretnélek jobban megismerni'. De nem igazán volt bátorságom hozzá, hogy meg is szólítsam ezeket a lányokat. Még mindig ideges leszek kicsit, amikor lányokkal beszélgetek. Ami szörnyű és kínos, mivel tudom, hogy nincs okom rá.
Peeta Katniss iránt érzett szerelmével kapcsolatban: Ez egy olyasfajta szeretet, amit én még nem tapasztaltam meg, legfeljebb a családommal kapcsolatban. De nagyon várom azt a napot, amikor megismerem azt a lányt, akit majd ugyanúgy tudok szeretni, mint a családomat. Azért, mert a családom iránt érzett szeretetem állandó, feltétel nélküli. Tudjátok az öcsém néha eléggé bezsong, és olyankor legszívesebben lecsapnám. De nagyon szeretem őket, és mindent megtennék értük.



Liam Hemsworth

Kora: 21 év
Lakhelye: Melbourne, Ausztrália
Hol láthatod: Katniss gyerekkori jóbarátját, Gale-t alakítja Az Éhezők Viadalában, amelyet 2012. március 22-től láthatunk a mozikban
Milyen az "esete": Általában olyan lányokkal járok szórakozni, akikkel jól érzem magam, akik jó emberek, barátságosak, boldogságot és jókedvet sugároznak. Amikor pedig a lányok meg tudnak nevettetni - az határozottan jó dolog. Ha jól kijövök egy lánnyal, és ő boldoggá tesz engem, és a legjobbat hozza ki belőlem - akkor ő az, akit keresek. 
Lehetséges-e, hogy barátok maradjanak egy ex-szel: Néha egyszerűen nem működik, hogy barátok maradjunk egy ex-szel. Néha pedig barátságként indul a dolog, és barátok is maradunk. A helyzet adja.

Sajnos róla csak tag-es képeket találtam a sorozatból :S





Szöveg: Josh, Liam 
Képek: tagmentesek tagesek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése