2011. november 8., kedd

Liam Hemsworth Vanity Fair interjú

A Vanity Fair még a múlt héten vett lendületet, amikor is kiadtak egy interaktív posztert, amelyen már karakterleírásokat és a fiatal színészek szereppel kapcsolatos élményeiről is olvashattunk. (Fordítása itt és itt) Ezt követte a Jennifer Lawrence gyorsinterjú, most pedig ennek párját olvahatjuk Liam Hemsworth-el. (Amúgy csak  én vagyok az egyetlen, akinek a napokban esett le, hogy Liam annak a Chris Hemsworthnek a tesója, aki a Hófehérke és a Vadász című Hófehérke feldolgozás igen dögös vadászát alakítja???) Mindenesetre bevallom, én már nagyon vártam egy normális Liam Hemsworth interjúra. Úgyhogy lássuk is:

Liam Hemsworth - Chris Hemsworth öccse és Miley Cyrus pasija[ként is ismert] - alakítja Gale szerepét a hamarosan bemutatásra kerülő Éhezők Viadala filmadaptációban, aki a hősnő, Katniss Everdeen legjobb gyerekkori barátja. Hemsworth, aki a forgatókönyv első oldalától azonosulni tudott Gale-lel, ezúttal Krista Smith-szel beszélgetett arról, hogyan fogyott le a szerep kedvéért, milyen harmónia van közte és színésztársa, Jennifer Lawrence között illetve arról, hogy mit is gondol arról, hogy lehet, hogy ő lesz a következő Pattinson. Íme beszélgetésük lényege:

Krista Smith: Olvastad a könyveket már azelőtt is, hogy megtudtad, hogy filmet forgatnak belőle?
Liam Hemsworth: Nekem az az érzésem, hogy a könyvek olyan filmszerűen vannak megírva. Az ember csak olvassa, és valahogy maga előtt lát mindent... Közvetlenül azelőtt olvastam el az első kötetet, hogy bementem volna a rendezőhöz a meghallgatásra, és nagyon megszerettem. Fel sem fogtam, milyen jól van megírva. Aztán bementem, és felolvastam belőle Gary Rossnak, és leesett.



KS: És amit felolvastál, az a bizonyos rész volt, amivel azonosulni tudtál?
LH: Ó, igen, ez [a forgatókönyv] mindig Gale-t támogatja. Mindig Gale-t. Elolvastam a forgatókönyvet, és úgy éreztem, Gale-nek több esélye van, mint Peetának. 

KS: Egyszerre leforgatták a három filmet, vagy még csak egyben szerepeltél?
LH: Nem. Eredetileg úgy rémlett, mintha közvetlenül egymás után szerették volna leforgatni a filmeket, de egyelőre csak az első részt forgattuk le és az egész forgatás Észak-Karolinában zajlott.

KS: És milyen volt? Tudom, hogy nagy részét az erdőben forgattátok.
LH: Tudod, iszonyú jó volt! Egy Asheville nevű helyen forgattunk, ami egy gyönyörű, gyönyörű erdőség. Aztán az idő egy részében az Aratásos jelenetet forgattuk, ami igazi őrület volt, hiszen ez az Aratás a könyvben és a filmen is nagyon mélyen hat az érzelmekre. És én is igazán átéreztem ezt, amikor forgattuk. Tudod az, hogy a fiatal kölykök mennyire bele tudtak gondolni abba, hogy ez milyen félelmetes világ, az őrület volt. 

KS: Hogyan kezelték ezt a filmben? Hiszen a könyv hihetetlen erőszakot áraszt - alapvetően gyerekek ölnek meg gyerekeket. 
LH: Nos, még nem láttam a film egyetlen vágását sem. De biztos vagyok benne, hogy nagyon jól megcsinálták. 

KS: Gale mely dolgaival tudtál leginkább azonosulni?
LH: Ami azt gondolom, nagyon érdekes volt, és ebbe volt a legnehezebb belegondolni, hogy az egyik legjobb barátod, vagy valamelyik családtagod gyakorlatilag elmegy egy háborúba. És valami ilyesmi történik Gale-lel az első kötetben. Amennyire a kormány ellen van, és amennyire szembe akar azzal szállni, igazából nagyon tehetetlen. Nem tud tenni semmit ellene. Nekem csak az járt a fejemben, hogy ez a gondolat milyen idegtépően fájdalmas lehet.

KS: És mi a helyzet a külső adottságaival?
LH: Ebben az esetben - nekem legalábbis - fogynom kellett. Gale nagyon szegény srác.
KS: Igen, hiszen éhezel!
LH: Mindenki nagyon éhes, úgyhogy én is éhesnek akartam látszani. Bátyám mondta ezt még a forgatás előtt - SMS-t küldött, és abban arról írt, hogy hízok. De alapvetően ő mutatott rá arra, hogy ez az Éhezők Viadala, nem a Jóevők Viadala. Ez nyitotta fel a szemem. Kérdeztem is, hogy 'Azt mondtad, kövér vagyok, vagy mi?'

KS: Emlékszem ő [Chris Hemsworth] milyen hatalmas volt Thor-ként!
LH: Jaja. Hatalmas. Nagyon őrült!

KS: ÉS milyen volt Jennifer Lawrence-szel és Gary Ross-szal dolgozni? 
LH: Jennifer óriási. Igazán fantasztikus. Vele nagyon könnyű együtt dolgozni, semmi hiszti, két lábbal áll a földön, és nagyon vicces csaj. Csak jó dolgokat tudok róla mondani. Igazán klassz volt vele dolgozni. Mindig megkönnyíti a dolgot, ha olyan emberrel dolgozik az ember, akit kedvel, és akivel szívesen van együtt. 
Gary Ross bámulatos. Millió ötlete volt arról, mit is akar, de nagyon világos elképzelése is volt, úgyhogy ezeket csak életre keltette. Valóban megtette. Kipróbál különböző dolgokat, és megoldja, hogy minden elképesztően jól nézzen ki.

KS: Érzel-e valamiféle izgalmat amiatt, - hogy egy színész, aki egy ilyenbe belefog, és olyannyira népszerű lesz, mint Robert Pattinson, - hogy ezt az életet éld, hogy rab legyél a saját házadban?
LH: A gondolat már határozottan átfutott az agyamon, de én mindig is azt akartam, hogy fogatókönyveket olvashassak, és megtaláljam azokat a dolgokat, amelyek közel állnak hozzám, és ez ilyen volt. Színészként szerintem az ember mindig jól akarja végezni a dolgát, és remélem, ez így is fog történni. Remélem, ez a film mindenkinek épp úgy fog tetszeni, amennyire várja, és remélem, hogy senki sem lesz csalódott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése